Loading…

Regeneracja Głowic Samochodowych Warszawa

Głowice Samochodowe + Mechanik Samochodowy
Kontakt

Luzy Zaworowe | LPG Majster S03E61



Luz zaworowy o odpowiedniej wartości jest bardzo ważny w każdym 4-suwowym, tłokowym silniku spalinowym, ponieważ …

Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.

5 thoughts on “Luzy Zaworowe | LPG Majster S03E61

  1. Niestety, ale do LPG chcąc cieszyć się bezproblemową obsługą nadaje się jedynie regulacja ja śrubkę ( można samemu z czteropakiem Harnasia pod blokiem), lub najlepiej hydraulika i święty spokój, brak konieczności pomiarów. Trzeba pamiętać o wymianie oleju na czas, co 10 tys km, ale to oczywiste w każdym motorze. Nie można oczywiście pominąć sprawnej / sprawnych sond regulacyjnych, odpowiedniej regulacji składu mieszanki i sprawnej instalacji samej w sobie.

    Wracając co regulacji luzu, to absolutnie nie nadaje się regulacja jak ja to nazywam typu 'fordowskiego" czyli na sztywne szklanki, bez płytki. Ani nie powinno się tego szlifować, bo warstwa utwardzana jest tylko na wierzchu. Można podszlifować zawór, tylko pytanie brzmi po jaką cholerę rozbierać pół silnika, pchać się w koszty, skoro można mieć silnik, który takich zabiegów nie wymaga. Warunkowo można dopuścić regulację na płytki, jak w starych Mazdach, że się wyciągało podważając śrubokrętem, choć i to już jak dla mnie lekki nonsens, bo weź tu po latach znajdź właściwej grubości płytki. Najczęściej skończy się na dorabianiu we własnym zakresie, a po 30 tyś km to samo. Dla mnie 30 tys km to są 3 kwartały.

  2. Cześć, chciałbym się dowiedzieć dlaczego na LPG zawory lub gniazda się "uklepuja" czyli zmniejsza się luz zaworowy gdzie na PB luz zaworowy jest nie zmienny przez 300tys.km. ( patrz silniki Toyota), a przy LPG regulacja wymagana po 60-100tys.km. ? Skoro zostało już wielokrotnie udowodnione ze na LPG EGT nie znacznie wzrasta ? Może wariatora zapłonu załatwił by problem ?

  3. Auto z salonu wyjechało z fabrycznie źle ustawionymi zaworami. Założony gaz po 500 km, po 1000 km przebiegu całkowitego na benzynie zaczął pracować nierówno, na gazie idealnie, bez zająknięcia. Przy 94.000 km okazało się, że dwa zawory wydechowe (3 i 4 cylinder) podparte i upalone. Serwis (Renault) oczywiście szczęśliwy, bo nie chciał nawet dotykać auta od samego początku (gwarancji nie ma, bo gaz założony). A wystarczyło wymienić dwie szklanki po 70 zł sztuka. Silnik H4M (Nissanowski HR16DE). Przy 150.000 km z auta wyleciała instalacja BRC Sequent 32 na rzecz KME Nevo, Barracuda i Silver. Powód? Na BRC nigdy nie dało się idealnie wystroić instalacji gazowej, koszt 4 wtryskiwaczy gazowych do BRC do nowa instalacja KME bez zbiornika. Więc wybór był prosty.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!