Dawno nie było waszej ulubionej serii hit czy kit, ale ostatnio coraz ale to coraz więcej osób podsyłało mi preparat który ma naprawić pęknięcia w głowicy czy jej uszczelce, zatem postanowiliśmy to sprawdzić!!!
Podobało wam się to kciuk w górę i subskrybuj by być na bieżąco.
STREFA OKAZJI I PROMOCJI Allegro dla widzów m4k koniecznie zajrzyj i zamów nowe opony bo to jest wasze bezpieczeństwo
—————————————————————————— https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
——————————————————————————
szukasz tanio ubezpieczenia? Koniecznie zajrzyj na Mubi.pl
specjalnie dla widzów M4K przygotowano ofertę za zakup dowolnego OC wraca na twoje konto 150zł
—————————————————————————————— https://mubi.pl/milosnicy4kolek/
———————————————————————————
Kupowałeś polisę w Mubi w 2020? Przedłuż polisę do czerwca i zagraj o Q7
————————————— http://mubi.pl/m4k-audiq7
————————————–
Nie kupowałeś polisy w Mubi? Zgarnij 150 zł + 700 zł za polecanie
Szukasz dobrych części tuningowych do swojego auta? Zajrzyj koniecznie do ekipy FMIC
———————————————————————————— https://allegro.pl/uzytkownik/FMIC_PL
————————————————————————————
Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.
Related
40 thoughts on “USZCZELKA POD GŁOWICĘ W PŁYNIE! HIT czy KIT!”
Eee tam zamiast to na płynie zrobić to dupa z takiego testu
Oj dałeś ciała z testem. Innymi preparatami uszczelniałem bloki silnika które trzymały szczelność ponad 50tys. Km. Robisz test i nie postępujesz zgodnie z instrukcja. Ale co się dziwić jak nastwiles się od początku negatywnie…
Zastosowałem ten preparat w BMW M47n i zadziałał skutecznie. Objawy to ubytek płynu, przez tworzące się wysokie ciśnienie w układzie (bardzo mocno twardy wąż od chłodnicy). Teraz jest tak jak przed usterką 😀
U nas w mieście jest mechanik,który wlewa butelkę silikonu-kleju i auto lata jak nowe.Mowil ,że tym sposobem naprawił kilkadziesiąt aut! Oczywiście każdemu klientowi mówił ,że głowica jest po planowaniu itp. i kasował po 1500
jestem zawidziony tym testem, z tego co kojarzę w instrukcji jest napisane że trzeba przed wlaniem prepeartu i odpalaniem silnika odłączyć wtryskiwacz z cylindra na którym jest uszkodzenie uszczelki
Trzeba było zrobić test na silniku w którym ubywa płynu bądź który spala płyn chłodniczy który dostaje sie do komory spalania.. w 'waszym' silniku występował przedmuch splain do płynu.. test nie ważny
Ten preparat miał zadziałać w przypadku wycieku płynu chłodniczego w którymś z możliwych miejsc.. A nie przedmuchu spalin.. jak miał zalepic (mikro pekniecia) skoro nie przepłynął przez nie, tylko dmuchalo tam spalinami..??
Żeby było zabawnie. Lata temu autko łada 2103 przecieki w chłodnicy , zagranicą brak części. Naprawa to 2 łyżeczki musztardy. Wystarczyło na ponad 10tys km. Czasy obecne inne auto, mercedes 2.0 diesel. Cieknącą pompa wody ubytek ok litra na tydz. Wyjazd w sierpniu w góry dolewka płynu z 2 łyżeczkami musztardy(tylko kielecka). Że zwykłej ciekawości a co mi tam drobno mielona nic nie zatka. Efekt??? Do teraz zero ubytku, ok 5tys km spokój. W górach mimo ogromnej mocy nic się nie przegrzewają. Ogrzewanie działa przecieków brak. Pompa i tak do wymiany ale ciekawość wygrała.
Panowie, z całym szacunkiem ale testowaliście preparat K-seal a procedura oraz instrukcja była z innego Steel Seal. Przecież to dwa różne środki. Z tego co czytałem to K-seal się wlewa do płynu i tam moze zostac , żadnej wody sie nie wlewa ani przed ani tym bardziej po aplikacji . Z tego co widzę na filmie to ten preparat nie miesza się wodą – raczej sie od niej separuje wiec chyba nie ma sie co dziwić że nie zadziałał. Na znanym portalu aukcyjnym widzę że na 470 opinii kupujących zdecydowana większośc ( tak na oko to myslę zę ponad 90%) opinii jest pozytywnych . Nie mam nic wspolnego z jedną czy drugą firmą, po prostu zastanawiam się nad zakupem K-seal i na razie szukam informacji- tak trafiłem na ten filmik . Kanał M4K bardzo lubię ogladać i szanuję za wiedzę i doświadczenie. Miałem nadzieję że ten filmik mnie przekona do zakupu. Może by przeprowadzic test raz jeszcze czytając właściwą instrukcję 😉 pozdroo
Może najpierw należałoby poszukać który cylinder robi przedmuch, wyłączyć go odłączając świecę lub wtrysk i wtedy zastosować? U mnie już 2 lata spokoju po takiej akcji
Temat ciekawy. Nie mam wglądu w statystyki, pewnie takie uszkodzenie uszczelki pod głowicą jak na filmie jest najczęstsze. I w zasadzie czego byśmy tam nie wlali, to gdy w cylindrze ciśnienie wzrośnie to jest przedmuch do układu chłodzenia. Film obejrzałem, ze względu na to, że w moim peugeot 206 1.4 LPG 😉 jest wyciek spod głowicy, ale ani nie ma ubytku oleju, ani nie ma CO2 w układzie. Ubywa baaardzo powolutku płynu chłodniczego właśnie. I zastanawiam się właśnie nad tym magicznym płynem. Bo on tutaj nie będzie przez ciśnienie z cylindra wpychany spowrotem w układ chłodzenia. Tylko delikatnie się sącząc może spełnić swoją funkję i zatkać wyciek. Taką mam nadzieję. Ktoś coś próbował w podobnym do mojego przypadku? Wyciek jest na rogu od przodu po stronie paska klinowego – ktoś się orientuje, czy tam wlaśnie jakiś kanał wodny jest? Znalazłem też stary film Micha jak czyścić układ chłodzenia i zastanawiam się czy właśnie nie przeprowadzić takiego czyszczenia przed użyciem tego K-Seala. Czyli plan taki, że inwestuje w fanty, zapraszam szwagra rozpalamy grilla i solidnie naprawiamy. Warto?
Ja będę tego próbował bo właśnie głowica prawdopodobnie walnięta. Ogólnie steel seal wygląda inaczej niż to co michu trzymał w ręku. Z review czyli opinii czytałem że w zależności od w którym miejscu głowica strzelona to raz działa lub nie działa. Plus nie można dodawać z czerwonym płynem bo się gluty robią. Z opinii wynika że działa czasami ale nie zawsze hehe
Łysy a łatanie dętki mlekiem to hit czy kit? Prawda jest taka że mleko działa uszczelniacze działają. Stosowałem w 4 autach zawsze było ok. Kiedyś dziury w naczyniach i zbiornikach na wodę łatano drewnianymi kołkami i też działały. Uszczelniacz stosujemy w przypadku małych i trudnych do zlokalizowania wycieków. Uszkodziliście uszczelkę w taki sposób że gdyby to była magistrala olejowa to na bagnecie można by śmiało było badać w jakim tempie ubywa olej.
Mam pytanie: czy to jest możliwe, że przy pękniętym bloku silnika płyn Chłodniczy wycieka do oleju silnikowego rozrzedzającej go co prowadzi do jargotania łańcucha rozrządu?? Silnik to 1.6 CDTI Astra K Dodam, że łańcuch rozrządu był wymieniany w grudniu 2020
Testowałem to. Po wlaniu dawki trzykrotnie większej niż trzeba, nic nie uszczelniło prócz zalepienia chłodnicy. Trzynastokrotne płukanie chłodnicy i w dalszym ciągu woda brudna.
Eee tam zamiast to na płynie zrobić to dupa z takiego testu
Oj dałeś ciała z testem. Innymi preparatami uszczelniałem bloki silnika które trzymały szczelność ponad 50tys. Km. Robisz test i nie postępujesz zgodnie z instrukcja. Ale co się dziwić jak nastwiles się od początku negatywnie…
Czas trwania filmu 22 min. a samej rzeczowej opinii 2 min. Panowie, mniej ględzenia.
U mnie podzialalo.
Plyn ubywal gdzies ,wlalem i po tygodniu juz noe ubywa!!!!
Zastosowałem ten preparat w BMW M47n i zadziałał skutecznie. Objawy to ubytek płynu, przez tworzące się wysokie ciśnienie w układzie (bardzo mocno twardy wąż od chłodnicy). Teraz jest tak jak przed usterką 😀
jeszcze nie zaczalem ogladac tak ze jestem za tym ze to kit ,po filmiku moze sie zdziwie
U nas w mieście jest mechanik,który wlewa butelkę silikonu-kleju i auto lata jak nowe.Mowil ,że tym sposobem naprawił kilkadziesiąt aut! Oczywiście każdemu klientowi mówił ,że głowica jest po planowaniu itp. i kasował po 1500
Dajesz link a tam nic nie ma! Żarty sobie robisz????
Kolejny film i cwaniactwie pseudo mechaników
Podobno musztarda też w ten sposób działa.Problem w tym,że nie wiem jaki smak stosować.
jestem zawidziony tym testem, z tego co kojarzę w instrukcji jest napisane że trzeba przed wlaniem prepeartu i odpalaniem silnika odłączyć wtryskiwacz z cylindra na którym jest uszkodzenie uszczelki
Trzeba było zrobić test na silniku w którym ubywa płynu bądź który spala płyn chłodniczy który dostaje sie do komory spalania.. w 'waszym' silniku występował przedmuch splain do płynu.. test nie ważny
Ten preparat miał zadziałać w przypadku wycieku płynu chłodniczego w którymś z możliwych miejsc.. A nie przedmuchu spalin.. jak miał zalepic (mikro pekniecia) skoro nie przepłynął przez nie, tylko dmuchalo tam spalinami..??
Nano technologia. To nie miedź, to nano roboty, ktore krążąc w ukladzie naprawiaja wszystkie uszkodzenia.
Nie że jestem wielbicielem i się sprzeciwiam, ale wlałem do 2.0tdi i ustało tylko innej firmy
"Ja, jak typowy samiec, dopiero na końcu doszedłem".
~Łysy 2021
u mnie zadziałało na dwa tygodnie az uwierzylem teraz bierze 0,5 litra na 1000 jezdzi obserwuję
Jaki ładny deszczyk 10:22
Ja mam pojazd z chłodzeniem olejem (chłodnica powietrzno – olejowa ) więc gdzie mam to wlac ?
Żeby było zabawnie. Lata temu autko łada 2103 przecieki w chłodnicy , zagranicą brak części. Naprawa to 2 łyżeczki musztardy. Wystarczyło na ponad 10tys km.
Czasy obecne inne auto, mercedes 2.0 diesel. Cieknącą pompa wody ubytek ok litra na tydz. Wyjazd w sierpniu w góry dolewka płynu z 2 łyżeczkami musztardy(tylko kielecka). Że zwykłej ciekawości a co mi tam drobno mielona nic nie zatka. Efekt??? Do teraz zero ubytku, ok 5tys km spokój. W górach mimo ogromnej mocy nic się nie przegrzewają. Ogrzewanie działa przecieków brak.
Pompa i tak do wymiany ale ciekawość wygrała.
Czemu m4k nie jest jeszcze otwarty w lublinie
Fura mi siadła ;((
Steel sael to sprawdź
Panowie, z całym szacunkiem ale testowaliście preparat K-seal a procedura oraz instrukcja była z innego Steel Seal. Przecież to dwa różne środki. Z tego co czytałem to K-seal się wlewa do płynu i tam moze zostac , żadnej wody sie nie wlewa ani przed ani tym bardziej po aplikacji . Z tego co widzę na filmie to ten preparat nie miesza się wodą – raczej sie od niej separuje wiec chyba nie ma sie co dziwić że nie zadziałał. Na znanym portalu aukcyjnym widzę że na 470 opinii kupujących zdecydowana większośc ( tak na oko to myslę zę ponad 90%) opinii jest pozytywnych . Nie mam nic wspolnego z jedną czy drugą firmą, po prostu zastanawiam się nad zakupem K-seal i na razie szukam informacji- tak trafiłem na ten filmik . Kanał M4K bardzo lubię ogladać i szanuję za wiedzę i doświadczenie. Miałem nadzieję że ten filmik mnie przekona do zakupu. Może by przeprowadzic test raz jeszcze czytając właściwą instrukcję 😉 pozdroo
Może najpierw należałoby poszukać który cylinder robi przedmuch, wyłączyć go odłączając świecę lub wtrysk i wtedy zastosować? U mnie już 2 lata spokoju po takiej akcji
Łysy nie potrafiący podnieść maski? Przekaz dla widzów jest taki że zna się na furach jak moja teściowa :), nie lubię oglądać pseudo "znafcuf"
Temat ciekawy. Nie mam wglądu w statystyki, pewnie takie uszkodzenie uszczelki pod głowicą jak na filmie jest najczęstsze. I w zasadzie czego byśmy tam nie wlali, to gdy w cylindrze ciśnienie wzrośnie to jest przedmuch do układu chłodzenia. Film obejrzałem, ze względu na to, że w moim peugeot 206 1.4 LPG 😉 jest wyciek spod głowicy, ale ani nie ma ubytku oleju, ani nie ma CO2 w układzie. Ubywa baaardzo powolutku płynu chłodniczego właśnie.
I zastanawiam się właśnie nad tym magicznym płynem. Bo on tutaj nie będzie przez ciśnienie z cylindra wpychany spowrotem w układ chłodzenia.
Tylko delikatnie się sącząc może spełnić swoją funkję i zatkać wyciek. Taką mam nadzieję. Ktoś coś próbował w podobnym do mojego przypadku?
Wyciek jest na rogu od przodu po stronie paska klinowego – ktoś się orientuje, czy tam wlaśnie jakiś kanał wodny jest?
Znalazłem też stary film Micha jak czyścić układ chłodzenia i zastanawiam się czy właśnie nie przeprowadzić takiego czyszczenia przed użyciem tego K-Seala.
Czyli plan taki, że inwestuje w fanty, zapraszam szwagra rozpalamy grilla i solidnie naprawiamy. Warto?
Nie wiem skad wzieliscie instrukcję 🤣 Źle urzyty nie zadziałał 🤣
Ja będę tego próbował bo właśnie głowica prawdopodobnie walnięta. Ogólnie steel seal wygląda inaczej niż to co michu trzymał w ręku. Z review czyli opinii czytałem że w zależności od w którym miejscu głowica strzelona to raz działa lub nie działa. Plus nie można dodawać z czerwonym płynem bo się gluty robią. Z opinii wynika że działa czasami ale nie zawsze hehe
Kseal znam.slabe. Ale mam lepszy patent, naprawiłem tak z 20 silników z problemami z uszczelka. Wszystko jeździ. Łącznie z moim. Koszt 4 złote…
Łysy a łatanie dętki mlekiem to hit czy kit? Prawda jest taka że mleko działa uszczelniacze działają. Stosowałem w 4 autach zawsze było ok. Kiedyś dziury w naczyniach i zbiornikach na wodę łatano drewnianymi kołkami i też działały. Uszczelniacz stosujemy w przypadku małych i trudnych do zlokalizowania wycieków. Uszkodziliście uszczelkę w taki sposób że gdyby to była magistrala olejowa to na bagnecie można by śmiało było badać w jakim tempie ubywa olej.
Miałem oponki pełnoletnie czyli skończyły 18 lat i dalej śmigały
Mam pytanie: czy to jest możliwe, że przy pękniętym bloku silnika płyn Chłodniczy wycieka do oleju silnikowego rozrzedzającej go co prowadzi do jargotania łańcucha rozrządu?? Silnik to 1.6 CDTI Astra K Dodam, że łańcuch rozrządu był wymieniany w grudniu 2020
Łysy co to za zagarek bo chce sobie kupić taki
Panie sprawdź clio na carwetikal czy pokaże uszkodzenia
PALUSZKIEM TRZEBA NADDAĆ !!!
Testowałem to. Po wlaniu dawki trzykrotnie większej niż trzeba, nic nie uszczelniło prócz zalepienia chłodnicy. Trzynastokrotne płukanie chłodnicy i w dalszym ciągu woda brudna.
Teoretycznie może by to zadziałało jakby nabić ciśnienie w układ chłodzenia. 😂
Nowe czapki ???? skąd co jak gdzie !!!
Można prosić o filmik jak wycyścić kamień z układu chłodzenia z silnika? Też może być jako hit czy kit. Żeby Pan sprawdził ten preparacik
Specjalista co na silnikach się wogóle nie zna a radzi innym 😂😂😂😂🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕