Loading…

Regeneracja Głowic Samochodowych Warszawa

Głowice Samochodowe + Mechanik Samochodowy
Kontakt

Trak taśmowy z hydrauliką i silnikiem benzynowym 27 KM , piła taśmowa pozioma do drewna ,TRAK MET



Poziomy trak taśmowy z silnikiem spalinowym 27 KM , tartak , pozioma pilarka taśmowa z hydrauliką do kłód
Dostępne modele stacjonarny , mobilny z silnikiem elektrycznym lub benzynowym , hydraulika

Maszyna przystosowana jest do obróbki drewna kłodowego , przeznaczenie maszyny głównie do tartaków przecierających kłody w ilości do 20 mp / 8 h , jak i firm gdzie przy przetarciu liczy się bardzo duża dokładność i jakość uzyskanego surowca po przetarciu np. dąb, grab, buk .
Hydraulika zainstalowana na masywnym podtorzu wykonanym z profilu zamkniętego 200 mm x 120 mm x 6 mm zapewnia bardzo dużą stabilność traku podczas pracy , ułatwiając proces manewrowania dużymi kłodami do 5 ton .
Koła prowadzące o średnicy fi 600 mm z wypełnieniem pas wielorowkowym typ PK ( brak zgrubień i dostępu żywicy ,trocin miedzy bieżnie a pas) zapewniają maksymalnie długi okres eksploatacji brzeszczotu, dodatkowo pozwalają na zastosowanie brzeszczotu bimetalowego o szerokości do 45 mm i grubości 1,27 mm lub 1,40 mm , zastosowanie takiego brzeszczotu zapewnia stabilną prace ograniczając w znaczącym stopniu zafalowania na drewnie jak i pozwala uzyskać precyzyjne przetarcie wynoszące do 0,2 mm .
Czas między kolejnymi ostrzeniami jest dłuższy porównując brzeszczot klasyczny( ok. 1 godz. ) i wynosi średnio dla piły bimetalowej ok. 3 godzin , poprawia znacząco jakość cięcia w szczególności twardych gatunków drewna.
Dopasowanie do traka TTP-600 Premium brzeszczotu z ostrzem stellitowanym podnosi wydajność traka do 30 % w porównaniu do klasycznych stosowanych brzeszczotów (potwierdzone wieloma testami w pracy ) , rzaz wynosi tylko 2,20 mm , podziałka zęba 25 mm umożliwia stosowania znacznie wyższych posuwów podczas piłowania.

WYPOSAŻENIE /DANE TECHNICZNE
– ciężar – 2350 kg
– moc silnika głównego – benzynowy 27 KM opcjonalnie 37 KM
– napięcie zasilania – 12 V
– łańcuchowe pozycjonowanie głowicy tnącej 30 mm/ 1 s
– przesuw wzdłużny głowicy tnącej – płynny falownik 0-40 mb /min
– przesuw rolki napinającej elektryczny
– koła prowadzące 600 mm
– pulpit sterujący stacjonarny
– długość podtorza w standardzie 6 m ( piłowania 4,8 m )
– elektrozawór do wody
– elektroniczny sterownik pomiaru piłowania ISP-10
– prześwit głowicy tnącej – 340/950 mm ( opcjonalnie 1200 mm)
– szerokość brzeszczotu – 35-45 mm
– długość brzeszczotu – zalecany bimetalowy 4800 x 40-45 x 1,1 – 1,27-1,40
– grubość rzazu -1,5-2,2
– pełna hydraulika /docisk x 1 , opory kątowe x 4, załadunek kłody x 1, poziomowanie z napędem przesuwu kłody przód-tył x 1 , poziomowanie bez napędu x 1 obracak x 1
– podtorze traku wykonane z kształtownika zamkniętego 200 mm x 120 mm x 6 mm

WYPOSAŻENIE OPCJONALNE:
– przesuw wzdłużny dwustronny łańcuchowy
– przedłużenie podtorza na dowolną długość
– zgarniacz desek ,bali + napęd posuwu dwustronny
– elektryczny zasobnik trocin
– podajnik rampa załadowcza kłody
– korowarka automatyczna
– elektroniczny sterownik pomiaru piłowania ISP-12 F
– dodatkowe narzędzia hydrauliczne

WYMIARY GABARYTOWE ( model podstawowy )
długość – 6000 mm
szerokość -2250 mm
wysokość – 2400 mm
DANE TECHNICZNE OBRABIANEJ KŁODY ( model podstawowy )
średnica obrabianej kłody – 900 mm (opcjonalnie 1200 mm )
ciężar obrabianej kłody – do 5-ton
długość cięcia w standardzie -4800 mm
WYDAJNOŚĆ
Wydajność maszyny jest zależna od grubości przecieranej kody oraz wymaganej grubości tarcicy i wynosi średnio 2 m3/godzinę w zależności od zastosowanego brzeszczotu.
Brzeszczot klasyczny 4800 x 35 x 1,1 ok. 13 m
Brzeszczot bimetalowy 4800 x 40-45 x 1,27-1,40 ok. 17 m
Brzeszczot z ostrzem stellit 4800 x 40-45 x 1,1 podziałka 25 mm ok. 20 m

https://trak-met.pl/

email: biuro@trak-met.pl

Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!