Loading…

Regeneracja Głowic Samochodowych Warszawa

Głowice Samochodowe + Mechanik Samochodowy
Kontakt

Szlifowanie na tokarce / robimy nakiełek i pomiar bicia w kłach #4 Naprawa Wału strugarki



Na Waszą prośbę udostępniam wsparcie przez Patronite https://patronite.pl/Machinesmaker (przepraszam że tak na wstępie ta …

Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.

30 thoughts on “Szlifowanie na tokarce / robimy nakiełek i pomiar bicia w kłach #4 Naprawa Wału strugarki

  1. A jak to jest na przykład z normalnymi szlifierkami do płaszczyzn albo do wałków przecież taka ściernica się zciera a po takich załużmy 10 przejazdach chyba będzie jakaś różnica??? Nie będzię błędu w wymiarze.

  2. W sumie jak jest temat o czopach wałów. Swojego czasu na YT znalazłem filmik zatytułowany "Spray Welding a Pedestal Grinder Motor Shaft" gdzie właśnie jest naprawiany czop. Szukałem informacji na ten temat tego sposobu w polskim internecie ale szczerze mówiąc zbytnio mi się nie udało, w filmie autor opisywał to jako "spray welding".

  3. Mnie kiedyś przyniesiono wał od strugarki napawany bo wypracowane czopy pod łożyska .Nakiełki były .Więc zakładam na kły a tu bije około 0.6 mm.Pytam jak było spawane.Czy na przemian obracając co 180 s.Nie, tak za jednym razem w koło.Temperatura spawania tak swoje zrobiła.

  4. Hola meu amigo Adam!!!
    Informações importantes,e o bom de usar mais relógios comparador ao mesmo tempo,da para ter uma ação mais rápida de conclusões para fazer a usinagem!!!Obrigado,e forte abraço a todos aí!!!

  5. Cześć adam, na moje to napawaj, zaspawaj nakiełki, po czym nowe nakiełki z podtrzymki, przetocz czopy i zabiel cały wał i wufrezuj kawałek pod wpust , będzie dobrze. Ewentualnie jak klient będzie chciał to wyważyć

  6. Fajne porady ,takie typowe bo człowiek wie i tak odwali głupotę bo zapomni 🙂 ja jeszcze wyłączam z prądu falownik i silniki żeby ładunek nie poszedł bo może popalić , ja bym z toczył dużo poniżej ,napawał, wytoczył i dał do szlifowania ,nie wiem tylko czy materiał by się nie zahartował i czy by trzeba było odpuszczać ?,trzeba by sprawdzić twardość ?

  7. Adamie klejem 2skladnikowym loctita go potraktuj. Najpierw stocz paskude , potem klej i gotowe. Tani ten klej nie jest ale spoko daje radę. Oczywisvie spawanko też pewnie spoko da rade i tańsze będzie. Tulejowanie jak for mi raczej odpada😉 Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zadzwoń!