Loading…

Regeneracja Głowic Samochodowych Warszawa

Głowice Samochodowe + Mechanik Samochodowy
Kontakt

Silnik Fiata przeszedł kompleksową regeneracje! #Klimek_vs_Duda



Oglądaj „Klimek kontra Duda” w niedziele o 15:00 na TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/klimek-kontra-duda-odcinki,17821/odcinek-4,S02E04,153508
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Gdy Adam zabierze się za zdejmowanie zawieszenia Poloneza, niespodziewanie odwiedzi go Grzesiek, który poza nieuniknionymi docinkami postara się także wykazać swoimi patentami przy wyciąganiu sprężyn. Po wizycie rywala mechanik z Wołomina powalczy z opornym demontażem przedniego zawieszenia, przymierzy nadwozie do ramy Suzuki i wykona niezbędne cięcia potrzebne do jej wydłużenia. W tym czasie mechanik z Ryglic zawiezie części silnika do obróbki w zakładzie specjalizującym się w wiekowych silnikach – nie obejdzie się bez szlifowania wału, planowania głowicy i honowania cylindrów. Następnym etapem prac przy Fiacie będzie cięcie drzwi w celu ich przedłużenia – z pomocą „Mrówki” praca pójdzie tak sprawnie, że z rozpędu uda się też przymierzyć tylną szybę i dopasować słupki.

Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.

47 thoughts on “Silnik Fiata przeszedł kompleksową regeneracje! #Klimek_vs_Duda

  1. Po co tego trupa remontować? Przecież te silniki to muzeum, nie dość, że tylko trzy łożyska główne wału, smarowanie szeregowe, nie równoległe, filtrowanie oleju bocznikowe, nie pełnoprzepływowe, dolny wał rozrządu, napęd zaworów pośredni i złożony, napęd wału rozrządu krótkim, ale wyciągającym się szybko łańcuchem, a sam blok silnika na chama przerobiony przez fiata w połowie lat 50-tych z silnika dolnozaworowego, bo widać w nim jeszcze strukturę pod dolne zawory, zastąpione potem długimi laskami popychaczy, które miały tendencję do wyboczenia się, zwłaszcza, jak luzy zaworowe były za małe. Wywalić toto na złom i wstawić jakiś współczesny silnik, który da się tam umieścić w komorze silnika.

  2. Pierwsze słyszę żeby głowice się szlifowało jak już to się planuje narzędziem typu fly cutter głowica musi mies delikatnie porowatą powierzchnię żeby z uszczelka idealnie się spasowała

  3. ahahah auta z tamtych lat wymagały generalnych remontów co 5lat hahahahaha dobre.
    auta z tamtych lat do nie do zajebania były teraz te nowe po wyjeździe z salonu wymagają generalnych remontów

  4. Najgorsze jest to, że praktycznie nie ma kto takich doświadczonych fachowców zastąpić. Choć z drugiej strony czasy się zmieniają, technika się zmienia to i niektóre zawody powoli zanikną.

  5. " nic dziwnego że auta z tamtej epoki wymagały naprawy co 5 lat" teraz nowe auta to nawet do końca leasingu nie dojeżdzają… urwane łańcuchy , zużyte pierscienie tłokowe, cylindry owalne i inne cuda dostępne juz przy 100 tyś a nawet wczesniej:)
    w salonach dyrektorzy do spraw obsługi muszą się niezle nagłowić jak tu odwlekać gwarancje żeby tylko nie robić bez kosztów:P:P:P
    wał fiata można prostować na prasie i superbo na przykład w jaguarze 3,0tdi v6 sam pęka 🙂

  6. 4:15 dobre TO MA BYĆ WAŁ DO 125 p – CHYBA SOBIE KPINY URZĄDZACIE…wał do fiata ma trzy czopy główne a nie pięć i cztery przeciwwagi i jest kuty a nie odlewany… Inne rewelacje miłościwie przemilczę… Oczywiście sprawdzenie wyosiowania panewek głównych nie zrobione, panewki wałka rozrządu nie wymienione… Gniazd w głowicy też nie robili a po co… stare zawory się przytrze i będzie latał… Proponuję zrobić pomiary ciśnienia oleju na rozgrzanym silniku teraz po złożeniu i jeszcze raz po pełnym dotarciu czyli po 1500 km i zobaczymy co wyjdzie…

Dodaj komentarz

Zadzwoń!