Oglądaj „Klimek kontra Duda” w niedziele o 15:00 na TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/klimek-kontra-duda-odcinki,17821/odcinek-4,S02E04,153508
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Gdy Adam zabierze się za zdejmowanie zawieszenia Poloneza, niespodziewanie odwiedzi go Grzesiek, który poza nieuniknionymi docinkami postara się także wykazać swoimi patentami przy wyciąganiu sprężyn. Po wizycie rywala mechanik z Wołomina powalczy z opornym demontażem przedniego zawieszenia, przymierzy nadwozie do ramy Suzuki i wykona niezbędne cięcia potrzebne do jej wydłużenia. W tym czasie mechanik z Ryglic zawiezie części silnika do obróbki w zakładzie specjalizującym się w wiekowych silnikach – nie obejdzie się bez szlifowania wału, planowania głowicy i honowania cylindrów. Następnym etapem prac przy Fiacie będzie cięcie drzwi w celu ich przedłużenia – z pomocą „Mrówki” praca pójdzie tak sprawnie, że z rozpędu uda się też przymierzyć tylną szybę i dopasować słupki.
Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.
Related
47 thoughts on “Silnik Fiata przeszedł kompleksową regeneracje! #Klimek_vs_Duda”
Po co tego trupa remontować? Przecież te silniki to muzeum, nie dość, że tylko trzy łożyska główne wału, smarowanie szeregowe, nie równoległe, filtrowanie oleju bocznikowe, nie pełnoprzepływowe, dolny wał rozrządu, napęd zaworów pośredni i złożony, napęd wału rozrządu krótkim, ale wyciągającym się szybko łańcuchem, a sam blok silnika na chama przerobiony przez fiata w połowie lat 50-tych z silnika dolnozaworowego, bo widać w nim jeszcze strukturę pod dolne zawory, zastąpione potem długimi laskami popychaczy, które miały tendencję do wyboczenia się, zwłaszcza, jak luzy zaworowe były za małe. Wywalić toto na złom i wstawić jakiś współczesny silnik, który da się tam umieścić w komorze silnika.
Też przywoźiłem do tego warsztatu z moim Tatą bloki głowice od poloneza ,dużego fiata a w pudzniejszych czasach Mercedes W 123'czyli stara Beczka,to były czasy
Pierwsze słyszę żeby głowice się szlifowało jak już to się planuje narzędziem typu fly cutter głowica musi mies delikatnie porowatą powierzchnię żeby z uszczelka idealnie się spasowała
ahahah auta z tamtych lat wymagały generalnych remontów co 5lat hahahahaha dobre. auta z tamtych lat do nie do zajebania były teraz te nowe po wyjeździe z salonu wymagają generalnych remontów
Najgorsze jest to, że praktycznie nie ma kto takich doświadczonych fachowców zastąpić. Choć z drugiej strony czasy się zmieniają, technika się zmienia to i niektóre zawody powoli zanikną.
" nic dziwnego że auta z tamtej epoki wymagały naprawy co 5 lat" teraz nowe auta to nawet do końca leasingu nie dojeżdzają… urwane łańcuchy , zużyte pierscienie tłokowe, cylindry owalne i inne cuda dostępne juz przy 100 tyś a nawet wczesniej:) w salonach dyrektorzy do spraw obsługi muszą się niezle nagłowić jak tu odwlekać gwarancje żeby tylko nie robić bez kosztów:P:P:P wał fiata można prostować na prasie i superbo na przykład w jaguarze 3,0tdi v6 sam pęka 🙂
4:15 dobre TO MA BYĆ WAŁ DO 125 p – CHYBA SOBIE KPINY URZĄDZACIE…wał do fiata ma trzy czopy główne a nie pięć i cztery przeciwwagi i jest kuty a nie odlewany… Inne rewelacje miłościwie przemilczę… Oczywiście sprawdzenie wyosiowania panewek głównych nie zrobione, panewki wałka rozrządu nie wymienione… Gniazd w głowicy też nie robili a po co… stare zawory się przytrze i będzie latał… Proponuję zrobić pomiary ciśnienia oleju na rozgrzanym silniku teraz po złożeniu i jeszcze raz po pełnym dotarciu czyli po 1500 km i zobaczymy co wyjdzie…
Oglądaj "Klimek kontra Duda" w niedziele o 15:00 na TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/klimek-kontra-duda-odcinki,17821/odcinek-4,S02E04,153508
W te wakacje naoogladalem się tego bloku przy szlifowaniu papierkiem ściernym na desce. Fso
Jakieś namiary na ten warsztat szlifierski pozdrawiam.
Wiecie gdzie znajduje się ten zakład?
Szlifowanie głowicy na frezarce! Jakaś nowość
Centruje się i szlifuje zamiast "Wyważa" 😉
Jak się nazywa/ gdzie jest ta dziupla?
Dlaczego nie porting ? Takich fachowców , ciężko znaleźć
Jak nie wiesz czy mówić po imieniu czy per Pan to pamiętamy czasy fso
Po co tego trupa remontować? Przecież te silniki to muzeum, nie dość, że tylko trzy łożyska główne wału, smarowanie szeregowe, nie równoległe, filtrowanie oleju bocznikowe, nie pełnoprzepływowe, dolny wał rozrządu, napęd zaworów pośredni i złożony, napęd wału rozrządu krótkim, ale wyciągającym się szybko łańcuchem, a sam blok silnika na chama przerobiony przez fiata w połowie lat 50-tych z silnika dolnozaworowego, bo widać w nim jeszcze strukturę pod dolne zawory, zastąpione potem długimi laskami popychaczy, które miały tendencję do wyboczenia się, zwłaszcza, jak luzy zaworowe były za małe. Wywalić toto na złom i wstawić jakiś współczesny silnik, który da się tam umieścić w komorze silnika.
Jaki koszt generalny?
Co to za nuta na początku??
lubię oglądać filmiki sam konkret pozdro PANIE DUDA
Czy od 125p??
Silnik od malucha??
Duda błysną czym sie chonuje.😂
Też przywoźiłem do tego warsztatu z moim Tatą bloki głowice od poloneza ,dużego fiata a w pudzniejszych czasach Mercedes W 123'czyli stara Beczka,to były czasy
Kurde glowe do majsterkowania to ty masz ale gbur jestes totalny i cham dlatego wole klimka
Kto 2020
Uiuiuiu
🇲🇨😙🤨😅
To są prawdziwi fachowcy 👍
Pierwsze słyszę żeby głowice się szlifowało jak już to się planuje narzędziem typu fly cutter głowica musi mies delikatnie porowatą powierzchnię żeby z uszczelka idealnie się spasowała
Grzechu weź się za siebie
Ile taka usługa kosztuje w ogóle?
ahahah auta z tamtych lat wymagały generalnych remontów co 5lat hahahahaha dobre.
auta z tamtych lat do nie do zajebania były teraz te nowe po wyjeździe z salonu wymagają generalnych remontów
Ciekawe czy napis Duda na wale był jakimś celowym nawiązaniem 😂
Cóż to za piosenka na początku filmu? Prosiłbym o tytuł 😉
co wy za glupoty opowiadacie walem zrobilem 358 tys i sprzedalem z dobrym cisnieniem , tylko trzeba zmieniac olej , a nie jezdzic na miodzie
Ktoś wie, gdzie jest ta szlifiernia?
A gdzie taki warsztat?
Zna ktoś adres tego zakładu ?
Najgorsze jest to, że praktycznie nie ma kto takich doświadczonych fachowców zastąpić. Choć z drugiej strony czasy się zmieniają, technika się zmienia to i niektóre zawody powoli zanikną.
Retro styl super!!!
Magia 😉
A dziś ile te nowe samochody przyjadą. Jak producenci każą wymieniać olej co 40tys .
Dajcie namiary na warsztat 🙂
Czyżby warsztat w kobyłce?
Jaki koszt takiej usługi ?
" nic dziwnego że auta z tamtej epoki wymagały naprawy co 5 lat" teraz nowe auta to nawet do końca leasingu nie dojeżdzają… urwane łańcuchy , zużyte pierscienie tłokowe, cylindry owalne i inne cuda dostępne juz przy 100 tyś a nawet wczesniej:)
w salonach dyrektorzy do spraw obsługi muszą się niezle nagłowić jak tu odwlekać gwarancje żeby tylko nie robić bez kosztów:P:P:P
wał fiata można prostować na prasie i superbo na przykład w jaguarze 3,0tdi v6 sam pęka 🙂
Moglbys wrzucic Foga a nie jakas murzynska …
Już słyszę jak fiacik mruczy po tym remocie .
Ja też kocham. Ile kosztuje taki remont? Pozdrawiam.
4:15 dobre TO MA BYĆ WAŁ DO 125 p – CHYBA SOBIE KPINY URZĄDZACIE…wał do fiata ma trzy czopy główne a nie pięć i cztery przeciwwagi i jest kuty a nie odlewany… Inne rewelacje miłościwie przemilczę… Oczywiście sprawdzenie wyosiowania panewek głównych nie zrobione, panewki wałka rozrządu nie wymienione… Gniazd w głowicy też nie robili a po co… stare zawory się przytrze i będzie latał… Proponuję zrobić pomiary ciśnienia oleju na rozgrzanym silniku teraz po złożeniu i jeszcze raz po pełnym dotarciu czyli po 1500 km i zobaczymy co wyjdzie…
Gdzie robiłeś szlify?mało już takich zakładów
Obejrzyjcie Blok Ekipe pierścienie na ostatni szlif😃👍
głowica splanowana ,a blok nawet nie zabielony ….