Loading…

Regeneracja Głowic Samochodowych Warszawa

Głowice Samochodowe + Mechanik Samochodowy
Kontakt

PORTING TŁOKÓW W SILNIKU WOLNOSSĄCYM- SAMOCHODOWE LABORATORIUM #4



Siemka. Postanowiłem przetestować pewien patent podpatrzony na różnych filmikach. Pomimo że, nie spotkałem się z takimi …

Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.

49 thoughts on “PORTING TŁOKÓW W SILNIKU WOLNOSSĄCYM- SAMOCHODOWE LABORATORIUM #4

  1. Osoby chcące prowadzić merytoryczną rozmowę zachęcam do czytania komentarzy, bo dużo osób powtarza te same pytania. Dlatego zachęcam do podpinania się pod już istniejące komentarze. Oczywiście pozdrawiam też hejterków których ostatnio nie brakuje 🙁

  2. ale polepszylo elastyke 👍🏻 jak takie cos wplynie na trwalosc silnika zakaldajac ze koerowca bedzie jezdzil szybciej o przyrpst na wykresie porpostu spadnie trwalosc bo elementy jak lozyska etc bardziej obciazone beda 🤷🏻‍♂️ mozliwe ze przyrost byl tak duzy bo jak to gofno juz seri nie trzymalo to moglo niemiec pelnego cisnienia w komorze spalania zwlaszcza ten jeden tam tlok co zes mowil po portingu barzejndocislo poerscienie i moc sie zwiekszyla 👌🏻 na zdrowej jednostce mogloby niebyc takich przyrostow momstrualnych w dolnym i srodkowym zakresie 👌🏻tymbazej ze takie cos objetosc komory zwieksza czyli zmniejsza sprezanie 👌🏻

  3. To uszkodzenie wygląda jak jazda na za niskim biegu pod za dużym obciążeniem i za niską prędkością obrotową silnika, ale ja tam się nie znam ;-D

  4. Bardzo ciekawy test.
    Podsumowując dobre dla aut z toru wyscigowego ,a dla zwykłych po prostu zbyteczne.
    Dobrze się ogląda. Pozdrawiam.

  5. To jest dowód, że technologia jest ograniczana. Robią nas w bambuko od lat. Silnik oparty na magnesach neodymowych został zatrzymany , bo byśmy nagle przestali płacić za prąd.

  6. Rysy na cylindrach ewidentnie powstały na skutek niezadowolenia tłoków! Te tłoki były wręcz wkur…one!!!🤣🤣🤣 żaden silnik nie lubi ekodrajwingu!😉

  7. Profesor Chris…, zawsze jak oglądam twoje filmiki to czekam na tablice i wskażnik rodem z PRL jak w starych progrmach … poprostu rozbraja mnie to, super,bardzo lubie twój sposob prowadzenia programów filmików . pozdro

  8. Profesor poprzedstawia nam tutaj dowód na nie kupowanie auta od kapeluszników65+ I pokazuje handlarzom oszustom,jak poprawić pewnie tymczasowo osiągi i prace szrotów sprzedawanych w większości komisów.Bardzo ciekawy materiał.Dziękuje.

  9. Jeszcze się zastanawiam nad tym że wiercąc te dziury zostało usunięte trochę materiału, więc tłoki są automatycznie trochę lżejsze. To też nie pozostaje bez wpływu na moc.
    Ciekawe co miało większy wpływ na ten wynik.

  10. Hej. W latach 90/2000 robiłem takie coś w 126p przygotowując auto do wyścigów górskich oczywiście było tam wiele modyfikacji o których nie będę pisał… u mnie to wymuszone było bardzo dużym luzem tłok cylinder aby przy podjeździe nie zacierał się oczywiście głowica była obcięta nawet 10mm więc było to bardzo skuteczne rozwiązanie jestem w szoku, że wykopałeś tą modyfikacje nigdy nigdzie tego nie spotkałem później. Co do "poząbkowanego cylindra" trochę chyba przyczynił się gaz i jego regulacja. Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zadzwoń!