Trzecia część opowieści o Warszawskiej Magistrali Hutniczej. Dotychczas docieraliśmy nie dalej, niż do stacji Warszawa Radiowo. Czasem włóczyliśmy się po dawnych hałdach… a co jest za bramą Huty ArcelorMittal Warszawa?
.
Odcinek zawiera elementy audiodeskrypcji. Dostępne są napisy w języku polskim.
.
Sklepik Po Kolei z Kuleckim: http://pkzk.cupsell.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/PoKoleiZKuleckim
Instagram: https://www.instagram.com/jakubkulecki/
SoundCloud: https://soundcloud.com/user-965481496
Muzyka: https://morningwoodbluesband.bandcamp.com/
.
#pkzk #pokoleizkuleckim #amw #arcelormittal #arcelormittalwarszawa #hutawarszawa #bielany #placowka #sm42 #401da #kolej #przemysl #huta #a11y #dostepnosc #opisujemy #napisy #napisyzkulecka
Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.
Related
35 thoughts on “Po kolei z Kuleckim – Odcinek 104 – WMH 3: przemiana stali”
Radio wynalazł Rosjanin Radiow, laser Laserow, puszki do konserw Puszkin
W roli agregatu prądotwórczego (36:12) słuzżły czasem lokomotywy. W Władysławowie widziałem, gdzie jedna SM42 ciągnęła skład, a druga, pracująca na "full" obrotach, zapewniała zasilanie dl;a klimatyzacji wagonów.
Warto wspomnieć, dlaczego lokomotywa w tle, ma migającego "koguta"! To jest BARDZO WAŻNE z punktu widzenia bezpieczeństwa! Te lokomotywy, mają na czołownicy, przycisk STOP!
Dałem wielki kciuk w górę, a Pan Panie Jakubie na szóstkę. Dla mnie najlepszy materiał dotychczas ukazany. Podziękowania także władzom huty za możliwość realizacji dokumentu. Może w następnym Q&A dowiemy się szczegółów współpracy autora z gospodarzem terenu huty. Pozdrawiam
Panie Jakubie, w każdym z nas, starych koni 😁, drzemie dziecko. Pokazał to Pan w pierwszych minutach filmu w kabinie lokomotywy. Dziękuję. Teraz wiem że jestem jak najbardziej normalny 😉😁.
Świetny odcinek, Wujek jeździł przez lata na tej linii. Pomysł na następne, jeśli można zaproponować 🙂 . 1. remont taboru np: EU07 pokazanie procesu z opowiadaniem o nim, np na poziomie P4 lub P5, sporo ich teraz będzie odnawianych 2. było o WKD, troche bylo o KM, to może uda się o SKM? 3. ET41 -001 wrócił na szlak po remoncie, może troche o nim ? Było już w odcinku o EU07, ale można by bylo pokazać wiecej jesłi jest jeszcze coś. Jeszcze taka prośba o zrobienie playlisty z odcinkami 🙂
Bardzo Wam dziękuję za ciepłe przyjęcie odcinka. Wieńczy on cykl o WMH, ale go nie kończy, bo ta historia wciąż się toczy. Raz jeszcze pragnę podziękować za gościnę Zarządowi i Pracownikom Huty AMW – jest pasja!
Dzieki K.! — Niesamowity Film o Hucie Warszawa i jej kelei wewnetrznej. super narracja, widac ze gosc jest pasjonatem tematu zwraca uwage an bardzo ciekawe szczegoly rzeczy o ktorych bysmy nie pomysleli… omawia tez miejsce huty w rozwoju i zyciu warszawy… Super
Radio wynalazł Rosjanin Radiow, laser Laserow, puszki do konserw Puszkin
I świetną stołówkę tam maja 🙂 Smieciarka tam jeździłem parę lat temu 😀
Jak patrzę na nasze piękne lokomotywy to się wzruszam to tylko dlatego że som piekne
W roli agregatu prądotwórczego (36:12) słuzżły czasem lokomotywy. W Władysławowie widziałem, gdzie jedna SM42 ciągnęła skład, a druga, pracująca na "full" obrotach, zapewniała zasilanie dl;a klimatyzacji wagonów.
Warto wspomnieć, dlaczego lokomotywa w tle, ma migającego "koguta"!
To jest BARDZO WAŻNE z punktu widzenia bezpieczeństwa!
Te lokomotywy, mają na czołownicy, przycisk STOP!
1:17 ta ulica to Wólczyńska, nie Radiowa.
Dlaczego w kabinie SM42 pod sufitem jest nóż?
W 81 dostaliśmy sankcje od USA dlatego taka lipa
piękne suwnice mają w hucie.. nie to co w starych gmachu technologicznym na PW 😀
Zajebisty odcinek, z resztą jak wszystkie!!!
bardzo dobry materiał , połączenie kolei i przemysłu .
Rewelacyjnie przygotowany i opowiedziany odcinek Jakubie. Pozdrowienia👍👍👍
z ta wieza cisnien to niezle lales wode xd
Przez chwilę, a właściwie prawie cały odcinek miałem wrażenie, że oglądam program SONDA, panie Jakubie – szacun, i dzięki 🙂
Wspaniały film! Bardzo, bardzo, bardzo DZIĘKUJĘ!
Niesamowity odcinek! Chyba jeden z najlepszych na kanale 🙂
Podziwiam Ciebie zafundowałem sobie filmotekę Twojego autorstwa i jestem pod wrażeniem
Jestem tu pierwszy raz. Gratulacje, świetny odcinek.
Czy tam pod koniec w lokomotywowni był niebieski ŻUK?
Jak zwykle wspaniały odcinek, bardzo dziękuję!
Dałem wielki kciuk w górę, a Pan Panie Jakubie na szóstkę. Dla mnie najlepszy materiał dotychczas ukazany. Podziękowania także władzom huty za możliwość realizacji dokumentu. Może w następnym Q&A dowiemy się szczegółów współpracy autora z gospodarzem terenu huty. Pozdrawiam
Panie Jakubie, w każdym z nas, starych koni 😁, drzemie dziecko. Pokazał to Pan w pierwszych minutach filmu w kabinie lokomotywy. Dziękuję. Teraz wiem że jestem jak najbardziej normalny 😉😁.
Fajny odcinek
Moze do zntk paterek zawitasz
Warto odwiedzić Żerań i linię do dawnej cementowni, przejazd mostem nad kanałem żerańskim….bajka
Oglądam te odcinki z niezdrową fascynacją.
Będzie odcinek o Zapychaczu UFO 8837?
Kulecki: inżynier, miłosnik kolei, historyk, językoznawca (żużlu/żuzla) 😀
Coś teraz o Ursusie może.
Świetny odcinek, Wujek jeździł przez lata na tej linii. Pomysł na następne, jeśli można zaproponować 🙂 . 1. remont taboru np: EU07 pokazanie procesu z opowiadaniem o nim, np na poziomie P4 lub P5, sporo ich teraz będzie odnawianych 2. było o WKD, troche bylo o KM, to może uda się o SKM? 3. ET41 -001 wrócił na szlak po remoncie, może troche o nim ? Było już w odcinku o EU07, ale można by bylo pokazać wiecej jesłi jest jeszcze coś. Jeszcze taka prośba o zrobienie playlisty z odcinkami 🙂
Bardzo Wam dziękuję za ciepłe przyjęcie odcinka. Wieńczy on cykl o WMH, ale go nie kończy, bo ta historia wciąż się toczy.
Raz jeszcze pragnę podziękować za gościnę Zarządowi i Pracownikom Huty AMW – jest pasja!
Fantastyczny odcinek ! Czekam z zaciekawieniem na materiał o kolejnych modelach lokomotyw.
Bardzo interesujący materiał. Pozdrawiam!
Dzieki K.! — Niesamowity Film o Hucie Warszawa i jej kelei wewnetrznej. super narracja, widac ze gosc jest pasjonatem tematu zwraca uwage an bardzo ciekawe szczegoly rzeczy o ktorych bysmy nie pomysleli… omawia tez miejsce huty w rozwoju i zyciu warszawy… Super
genialny film, gdyby cały youtube był takiej 100% jakości….