Loading…

Regeneracja Głowic Samochodowych Warszawa

Głowice Samochodowe + Mechanik Samochodowy
Kontakt

Po kolei z Kuleckim – Odcinek 104 – WMH 3: przemiana stali



Trzecia część opowieści o Warszawskiej Magistrali Hutniczej. Dotychczas docieraliśmy nie dalej, niż do stacji Warszawa Radiowo. Czasem włóczyliśmy się po dawnych hałdach… a co jest za bramą Huty ArcelorMittal Warszawa?
.
Odcinek zawiera elementy audiodeskrypcji. Dostępne są napisy w języku polskim.
.
Sklepik Po Kolei z Kuleckim: http://pkzk.cupsell.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/PoKoleiZKuleckim
Instagram: https://www.instagram.com/jakubkulecki/
SoundCloud: https://soundcloud.com/user-965481496
Muzyka: https://morningwoodbluesband.bandcamp.com/
.
#pkzk #pokoleizkuleckim #amw #arcelormittal #arcelormittalwarszawa #hutawarszawa #bielany #placowka #sm42 #401da #kolej #przemysl #huta #a11y #dostepnosc #opisujemy #napisy #napisyzkulecka

Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.

35 thoughts on “Po kolei z Kuleckim – Odcinek 104 – WMH 3: przemiana stali

  1. W roli agregatu prądotwórczego (36:12) słuzżły czasem lokomotywy. W Władysławowie widziałem, gdzie jedna SM42 ciągnęła skład, a druga, pracująca na "full" obrotach, zapewniała zasilanie dl;a klimatyzacji wagonów.

  2. Warto wspomnieć, dlaczego lokomotywa w tle, ma migającego "koguta"!
    To jest BARDZO WAŻNE z punktu widzenia bezpieczeństwa!
    Te lokomotywy, mają na czołownicy, przycisk STOP!

  3. Dałem wielki kciuk w górę, a Pan Panie Jakubie na szóstkę. Dla mnie najlepszy materiał dotychczas ukazany. Podziękowania także władzom huty za możliwość realizacji dokumentu. Może w następnym Q&A dowiemy się szczegółów współpracy autora z gospodarzem terenu huty. Pozdrawiam

  4. Panie Jakubie, w każdym z nas, starych koni 😁, drzemie dziecko. Pokazał to Pan w pierwszych minutach filmu w kabinie lokomotywy. Dziękuję. Teraz wiem że jestem jak najbardziej normalny 😉😁.

  5. Świetny odcinek, Wujek jeździł przez lata na tej linii. Pomysł na następne, jeśli można zaproponować 🙂 . 1. remont taboru np: EU07 pokazanie procesu z opowiadaniem o nim, np na poziomie P4 lub P5, sporo ich teraz będzie odnawianych 2. było o WKD, troche bylo o KM, to może uda się o SKM? 3. ET41 -001 wrócił na szlak po remoncie, może troche o nim ? Było już w odcinku o EU07, ale można by bylo pokazać wiecej jesłi jest jeszcze coś. Jeszcze taka prośba o zrobienie playlisty z odcinkami 🙂

  6. Bardzo Wam dziękuję za ciepłe przyjęcie odcinka. Wieńczy on cykl o WMH, ale go nie kończy, bo ta historia wciąż się toczy.
    Raz jeszcze pragnę podziękować za gościnę Zarządowi i Pracownikom Huty AMW – jest pasja!

  7. Dzieki K.! — Niesamowity Film o Hucie Warszawa i jej kelei wewnetrznej. super narracja, widac ze gosc jest pasjonatem tematu zwraca uwage an bardzo ciekawe szczegoly rzeczy o ktorych bysmy nie pomysleli… omawia tez miejsce huty w rozwoju i zyciu warszawy… Super

Dodaj komentarz

Zadzwoń!