Loading…

Regeneracja Głowic Samochodowych Warszawa

Głowice Samochodowe + Mechanik Samochodowy
Kontakt

Nogi do stołu LOFT – spawanie i szlifowanie pachwin – efekty po malowaniu proszkowym .



Zapraszam :
Wsparcie Stalowego Kanału : https://tipply.pl/u/stalowy.kanal1
Giełda Stalowych : https://www.facebook.com/groups/stalowa.gielda/
Facebook : https://www.facebook.com/groups/426238904470957/
Instagram : https://www.instagram.com/stalowy.kanal/?hl=pl
Pinterest : https://pl.pinterest.com/stalowykanal/

#spawanie #spawarka #szlifowanie #loft #industrialny #meble #spawalnia

Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.

29 thoughts on “Nogi do stołu LOFT – spawanie i szlifowanie pachwin – efekty po malowaniu proszkowym .

  1. Założyłem krazek papieru 150 na dysk 125 i przy pierwszym zetknieciu z pachwiną rozleciał sie krazek papieru. U Ciebie na filmie wszystko jest ok. Jakis specjalny dysk trzeba miec pod papier?

  2. DZIWNE!!! Twoje spawanie dla kogoś takiego jak JA co spawam rozmaite kontenery od X lat ….. Te małe prądy które używasz .. A którymi ja spawa spoiny z dołu do góry nie robią na mnie wrażenia…. ALE!!! Twoje wszelkie prace ! Projekty itp!! Rodzą we mnie pozytywne wrażenia!! I szacun za to co robisz !!! BO MASZ iście ślusarsko-spawalniczy talent i nie tylko!!!!!!… Pozdrawiam.

  3. Super robota! 😉 Zdradzisz czym polerujesz spawy? Pachwinowe znalazłem, że ,,czerwona tarcza korundowa Bosch 3,2 mm + wykończenie papier p100 na rzep. Resztę spawów jak widzę lecisz tylko tarcza fibrowa Bosch R781 G60 czy poprawiasz czymś jeszcze?

  4. Dobra robota, ale ja szlifuję spawy kamieniem 5mm i wykańczam lamelką, tylko trzeba uważać żeby nie zahaczyć o materiał i efekt podobny a idzie szybciej, pozdro

  5. Szkoda szlifować pachwiny. Ja zaciągam kitem samochodowym z utwardzaczem, delikatny szlif wałkiem z dopasowaną średnicą i pod lakier pistoletowy wychodzi pięknie – wygląda jakby ten profil był fabrycznie wygięty maszynowo w pachwinie.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!