Loading…

Regeneracja Głowic Samochodowych Warszawa

Głowice Samochodowe + Mechanik Samochodowy
Kontakt

Motorcycle head resurface planning WSK



The operation of planning the surface of the pointer head. The operation improves the adhesion of the head surface to the gasket, which results in better tightness between the head and the cylinder.
Collecting a much larger area of ​​the head increases the engine power.
See also what to do when your pistons stick: https://www.youtube.com/watch?v=0eRQrXr1Ny8&t=3s

You can find spare parts on Aliexpress: https://s.click.aliexpress.com/e/_99jMuw

See also my other films:
https://www.youtube.com/watch?v=tohJJWgOjiA
https://www.youtube.com/watch?v=aL4USUbXD6w&t=25s
https://www.youtube.com/watch?v=q2JZUoZ_qFc&t=1s
https://www.youtube.com/watch?v=Hh3sbxM5BeA
https://www.youtube.com/watch?v=_Hw8UEE6NKk&t=3s

Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.

30 thoughts on “Motorcycle head resurface planning WSK

  1. Wszyscy którzy negują tego co planuje tą głowicę to głąby.
    Po pierwsze jednym ostrzem mniejsze prawdopodobieństwo błędów ustawczych a co za tym idzie lepsza dokładność płaszczyzny, po drugie tak właśnie planują warsztaty profesjonalne głowice, po trzecie ktoś tam pisze o jakiejś polerce,pytam po co ?
    To nie Maybach tylko zwykła wsk o stopniu sprężania =0.
    Po 4 powierzchnia chropowata w niczym nie szkodzi wręcz polepsza przyleganie.
    Tyle w temacie.

  2. To samo, a nawet i więcej możemy uzyskać z pomocą papieru ściernego wyściełanego na szybie i cierpliwie ruchem kołowym przesuwając po nim głowicę (tu i tak wyrównanie tą metodą wydaje się konieczne). Frezarka jest niezbędna gdy mamy do zrobienia dziennie kilkanaście lub więcej tego typu prac – znaczy: przy świadczeniu tego typu usług. W domowych (garażowych) warunkach papier ścierny i tafla szkła wystarcza.

  3. po pierwsze twoja głowica wykona z noża tokarskiego zostawia rysy więc jeżeli juz to powinieneś to wykonać głowicą wielopłytkową a jeszcze lepiej na szlifierce do płaszczyzn a po drugie po co to planowac ???

  4. 1. Za niskie obroty. 2. Zły delikatnie mówiąc frez, lub może to było tylko zgrubnie pod szlifowanie nie wiem i nie chce wnikać. Chropowatość gorsza niż przed, widać gołym okiem. Nie róbcie tak więcej, bo tylko szkoda oryg. głowic.

  5. W Junaku (tym prawdziwym) powierzchnia styku z cylindrem jest ponizej plaszczyzny, ktorej obrobka pokazana jest w tym filmie (gowica Junaka "siada" na wystajacej tulei cylindrowej) tak wiec nalezy z tytulu wyrzucic slowo Junak gdyz pokazana tu metoda planowania do Junaka sie nie nadaje

Dodaj komentarz

Zadzwoń!