Loading…

Regeneracja Głowic Samochodowych Warszawa

Głowice Samochodowe + Mechanik Samochodowy
Kontakt

Legalizacja Stóp Głównych (Osiowanie bloku)



http://autoszlif.net.pl/ – Rozpoczęliśmy swoją działalność w 1990 roku otwierając pierwszy swój zakład w Małej Nieszawce przy ul. Dojazdowej 2. Od początku prowadzenia działalności specjalizowaliśmy się w regeneracji silników spalinowych. Z racji tego, że na przestrzeni lat ilość pojazdów systematycznie wzrastała, a my dokładaliśmy wszelkich starań, żeby świadczyć usługi najwyższej jakości i przywracać silnikom drugą młodość zainteresowanie naszymi usługami było coraz większe.

W chwili obecnej posiadamy 5 warsztatów, wykonujemy miesięcznie około 1000 zleceń i posiadamy kadrę pracowniczą 30 osób z której 80% posiada przynajmniej 10 letnie doświadczenie lub dłuższe pracując w naszej firmie. Zdobyta wiedza na przestrzeni lat pozwala nam wykonywać powierzone zadania z jeszcze większą precyzją i dokładnością.

Mała Nieszawka | ul. Dojazdowa 2
tel. 56 678 12 35
tel. 56 678 12 36

Toruń | ul. Wschodnia 40
tel. 56 655 32 21
tel. 56 653 00 71

Bydgoszcz | Aleja Jana Pawła II 145
tel. 52 375 36
tel. 52 375 23 14

Kraków | Na Zakolu Wisły 16
tel. 12 257 11 49
tel. 666 010 250

Katowice | Żeliwna 28
tel. 32 253 65 16
tel. 662 382 020

Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.

20 thoughts on “Legalizacja Stóp Głównych (Osiowanie bloku)

  1. Od czego wymiar bierzecie wal musi być prostopadle do tuleji znaczy wierzchu bloka miałem przypadek Góra pokrecona a stopy ok były ale robili stopy i to nic nie dało bo od górnej płaszczyzny był położony i tak legalizowana

  2. Teraz wiem dlaczego na siłę wciskają do motoryzacji silniki elektryczne! Gdy umrze Wasze pokolenie nie będzie miał kto budować i remontować silników spalinowych…

  3. czy po takim osiowaniu trzeba montować inne tłoki? Po osiowaniu wał korbowy będzie zamontowany wyżej więc oryginalne tłoki mogłyby teoretycznie nawet wystawać ponad cylinder… Co się robi w takich sytuacjach? Pytam z czystej ciekawości 🙂

  4. Mój silnik miał robioną osiowość bloku oraz szlif wału (miejsce styku z panewkami świeciło się jak lustro) w Małej Nieszawce, widac było że wszystko było robione staranie co również świadczy o tym ze było to robione 4 lata temu a ciśnienie oleju nadal książkowe mimo ciągłej eksploatacji. Polecam 😉

Dodaj komentarz

Zadzwoń!