Loading…

Regeneracja Głowic Samochodowych Warszawa

Głowice Samochodowe + Mechanik Samochodowy
Kontakt

DWIE USZCZELKI POD GŁOWICĘ I SEKCJA SKATOWANEGO SILNIKA SKODY.



Siemanko
W tym odcinku odprężam silnik dwiema uszczelkami pod głowicę, następnie rozbieramy silnik i oceniamy jego stan techniczny.
W następnym odcinku mody i robimy MOC!!!
Pozdro!!

TESTY NA SKODZIE:
FILMIK Z DOPRĘŻENIA
https://youtu.be/ZhbauJVXpxU
FILMIK Z KOMPRESOREM
https://youtu.be/VdwdnInwB6U

Sklep Profesora z gadżetami i pamiątkami:
https://profesorchris.pl/

Wsparcie działalności Profesora:
https://patronite.pl/Profesorchris
09 2490 0005 0000 4000 3938 8281
Paypal:
https://paypal.me/ProfesorChris?local

Program do obsługi warsztatu którego ja używam i polecam:
https://warsztat24.com/ KOD RABATOWY: „profesorkris” Pisane razem 🙂

Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris.

Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl

#SKODAPERFORMANCE #stopień sprężania #laboratoriumprofesora

Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.

21 thoughts on “DWIE USZCZELKI POD GŁOWICĘ I SEKCJA SKATOWANEGO SILNIKA SKODY.

  1. A może tak pierwszy raz spróbować przy tej samej mocy zmniejszyć spalanie i zwiększyć sprawność? Wyciskać konie bez końca to każdy sebix potrafi. Pozdro.

  2. wiem dlaczego robisz te wszystkie projekty poza ciekawością to ucieczka od prozy dnia codzienego mechanika wbrew pozorą praca jak chirurga co dzisiaj nereczki co dzisiaj rozrząd w czym chcecie jedna piekna młoda jeszcze nie cieta lub stare przechodzone 1.9 tdi zawód dla facynatów ale z czasem jak wino powszedniejie wkrada sie rutyna i już tak nie cieszy

  3. Krisie jak bedzie brzmieć wydech gdy zrobimy 2 osobne rury od kolektora do końca wydechu ale tak żeby cylindry 1i 2 były na jednej a cylindry 3 i 4 na drugiej. Czy uzyskamy efekt jak w subaru?

  4. Chylę czoła! takie eksperymenty kształcą, wszak należy zaznaczyć, że zbudowanie silnika, to ok. 10 lat. Mam na myśli lotnictwo, gdzie kiedyś pracowałem jako mechanik. Zawsze było tak, że płatowiec projektowano do istniejących silników. Ale to było kiedyś. Dzisiaj jestem emerytem, ale modyfikacje mnie pociągają. Wiele sukcesów, pomyślności. Ps. Ostatnio troszkę modernizowałem Yamahę zaburtową do jachtu żaglowego z 4 na 6 HP tanim kosztem, pełen sukces i oszczędność ok. 2 tyś zł. Pozdrawiam

  5. No to idziemy do przodu panie profesorze. Robimy to i owo i wynik jest rewelacyjny. Jak pan to ostatnio określa
    " tak jakby". Zmieniamy uszczelki i silnik tak jakby stał się słabszy. Jeszcze parę innowacji i silnik tak jakby będzie super. A propos " scieniania" czy chodzi o odchudzanie elementów czy stawiania ich w cieniu. Cień to bardzo ważna sprawa. Na nagrobku pewnego gościa co zmarł na udar słoneczny wyczytałem mémento " ceń cień" A jeśli chodzi o odchudzanie to można schuść albo scięc.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!