Loading…

Regeneracja Głowic Samochodowych Warszawa

Głowice Samochodowe + Mechanik Samochodowy
Kontakt

BMW N57D30 #4. Panewki główne, kontrola luzu montażowego, montaż wału korbowego, współczynnik tarcia



Kolejny film ze składania flagowca od BMW, kilka informacji na temat panewek głównych, wielkości luzów montażowych, ich sprawdzenia, montaż wału korbowego, dokręcenie z odpowiednią siłą, sprawdzenie współczynnika tarcia wału itd itp.

Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.

32 thoughts on “BMW N57D30 #4. Panewki główne, kontrola luzu montażowego, montaż wału korbowego, współczynnik tarcia

  1. Bardzo fajnie się Pana slucha i oglada 🙂
    Posiadam N57 z przebiegiem 256.000km
    Aktualnie wszystko pracuje ok. Rozrzadu nie słychać ani panewek. Planuje serwis. Rozrzad, pompa oleju i panewki. Jedni mówią o wymianie tylko korbowodowych a inni o korbowodowych i głównych.
    Jakie jest Panskie zdanie?

  2. Jaka jest tolerancja na krzywiznie wału? Kupiłem nowy wal do silnika n57d30a wal był kupiony w aso i jako nowy ma 5 setek krzywizny serwis twierdzi że to norma i nie chcą uznać mi zwrotu .

  3. Cześć jestem na etapie składania takiego silnika po urwanym łańcuchu.Napisz co polecasz.potrzebuję wymienić panewki główne korbowodowe, pierścienie, rozrząd.jakiej firmy kupić cześci? Oryginał? Dzięki

  4. Info dla tych co Subskrybowali ten kanał. Człowiek który nagrywa filmy na tym kanale stosuje procedury wyznaczone przez producenta i przez ogólne zasady w motoryzacji uważam że mówi nawet za dużo, ale to już jego sprawa .
    Nie jak na innych kanałach na YT gdzie budują swoją popularność poprzez fan czy przekleństwa i w dodatku nie mają pojęcia o mechanice.
    Udostępniajcie jego kanał i filmy aby zdobył popularność na tym kanale i to pozwoli mu na większą aktywność na tym kanale. Na pewno zyskacie na wiedzy która udostępnia .ja osobiście nie jestem aktywny w mediach i nie chce się dzielić wiedzą bo nie mam czasu .człowiek godny polecenia więc do roboty

  5. Witam majstra. Ciekawa informacja co do tych panewek. Widzę że też skladane na amsoil. Czy olej też stosuje Pan tej firmy. Bo jak dla mnie jest to chyba najlepszy olej na bazie syntetycznwj PAO tuż za nim Ravenol. Wcześniej stosowalem Valvoline ale są to bardziej Hydrocrakingi minerał wysokoobrobiony.

  6. Dawno nie zaglądałem na Twój kanał, a tu cyk film na głównej 😁 chyba jutub słyszał jak skręcałem dziś dół mojego 2zz-ge z Toyoty 😄 świetnie się ogląda, widać że masz pojęcie i chcesz przekazać wiedzę. Pamiętam Twój projekt Subaru… Jak się sprawy z nim mają? Pozdrowionka! 😊

  7. A patecik odemnie to założyć dysze natryskowe tłoków przed wałem, więcej miejsca i nic tam już nie wpadnie😉, wał składany na olej musi kręcić się palcami, niestety czasami w aluminiowych długich blokach trzeba robić osiowanie bo bloki się skręcają.

  8. To samo.mialem. glico.. to samo.. dokładnie ta sama sytuacja … Potem kupiłem Kingi zwykle i bardzo bardzo zbliżone faktura do oryginału .. identyczne .. i ja stwierdziłem że są po prostu za długie . Wystawały ponad korpus bloku . I po skręceniu 2 panewek właśnie jakby ją dołem podnosiło .. tam miałem ślady tarcia . A Tobie ciezko pracuje bo na tym smarze złożyłeś .. jakbyś składał na oleju 10w60 to byś kręcił delikatnie i swobodnie palcami

  9. Robisz najmądrzejsze filmiki z tej dziedziny jakie trafiłem. Wielkie dzięki i dawaj jak najwięcej!
    Co do czyściwa – nic co zawiera włókna sztuczne a już szczególnie poliamidy. Taki włosek jak się przyklei będzie rzeźbił nawet zahartowaną stal.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!