Loading…

Regeneracja Głowic Samochodowych Warszawa

Głowice Samochodowe + Mechanik Samochodowy
Kontakt

BMW M62TUB44 V8, REMONT MOCNO ZAJECHANEGO SILNIKA, KOMPLIKACJE I VANOS.



Siemanko
Dzisiejszy materiał dotyczy naprawy głównej jednostki m62tub44 czyli tak zwane 4.4 na vanosie.
Silnik był w opłakanym stanie LINK:
https://youtu.be/LEVDkekR0Do
Udało się go zrewitalizować, maszynka zaczęła chodzić pięknie i generować moc, aczkolwiek nie do końca jestem zadowolony z regeneracji jednostek Vanosa. Silnik działa ale nie brzmi tak jak bym chciał.
Pozdro!!

Wsparcie Profesora
https://zrzutka.pl/ba9dyn
ALBO
09 2490 0005 0000 4000 3938 8281

Paypal:
https://paypal.me/ProfesorChris?locale.x=pl_PL

facebook
https://www.facebook.com/ProfesorKris/

Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris/

Warsztat Profesora:
https://g.page/ProfesorChris?share

Tuning i modyfikacje ECU
https://www.facebook.com/ecumodpolska/

Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl/

Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.

23 thoughts on “BMW M62TUB44 V8, REMONT MOCNO ZAJECHANEGO SILNIKA, KOMPLIKACJE I VANOS.

  1. Pewnie wstawienie tulei żeliwnych było tańsze, niż kupno bloku w dobrym stanie, bo na pewno tuleje żeliwne nie są żywotniejsze, niż alusil.
    Co do vanosa… obejrzałem swego czasu kilka materiałów o ich regeneracji. W żadnym nikt nawet nie wspomniał o tym luzie, który Ty wyczaiłeś! Szacun!
    Właśnie czeka mnie remont silnika M62B44 (nie TU). Nie jest mocno, ani silnie zajechany, ani nawet bardzo.
    Szkoda, że nie dołączyłeś materiału od momentu wyjmowania silnika z komory, odłączania i odkręcania śrubek, kabli, wtyczek, węży, oddzielania skrzyni od silnika, a po regeneracji jednostki napędowej składanie wszystkiego w odwrotnej kolejności.

  2. Chrisie! Ja Wiem, że Ty narzekasz, że nie oglądamy Twoich filmów ze składania silników, ale to jest właśnie kwintesencja Twojej pracy! Wracam do tego filmu już n-ty raz w ciągu tych dwóch lat i fajnie byłoby od czasu do czasu jeszcze dostać tego typu content. Wiem, że wymaga to bardzo wiele pracy, ale myślę, że jest sporo osób, które uwielbia tego typu filmy! Nie zawsze numerki muszą się zgadzać, to jest pasja i filmiki raczej też dla pasjonatów!

  3. Witam. Przez kilka ładnych lat byłem posiadaczem E39 540i z tym samym silnikiem. Nie robiłem remontu silnika bo on nie był konieczny, ale przy wymianie rozrządu wysłałem vanosy do regeneracji, czytałem wcześniej na temat tej regeneracji to ponoć po niej vanosy lepiej pracują i są trwalsze niż nowe. Jak dobrze pamiętam to firma zajmująca się tym nazywała się mehenker czy jakoś tak, w dodatku byli na jakiejś zagranicznego licencji. Vanoski wróciły w stanie perfekcyjnym. Odrazu po włożeniu ich chodziły zajebiaszczo. Żadnego klepania itd, a przed regeneracja klepały jak stary diesel Mercedesa, tak więc nie chce mi się wierzyć że tam się coś ułoży. Do tego zmieniła się praca samego silnika. To tak jak by wysłało się na regenerację cieknący magiel, wrócił by nadal cieknący i szpec od ich regeneracji powiedział że jeździć, dolewać oleju a wyciek…. Zajdzie😂😂🤭🤷

  4. Witam, czy ktoś może wie czy można zmienić pompę oleju z silnika m62b44 z x5 gdzie jest inna pompa na taka z e39 z inna miska olejowa? Czyli krótka pompa zamiast tej długiej.

  5. M62TUB44 to szczyt majstersztyku inżynieryjnego BMW. W mojej opinii jak i wielu innnych osób nie powstał nigdy silnik BMW doskonalszy od tego, sumując moc, wykonanie, bezawaryjność, użyte materiały, kunszt inżynieryjny w projektowaniu, wybitne myślenie zdolnego Niemca widać tu na każdym kroku, ale nie jest przekombinowane, cud techniki.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!