Cześć tutaj PRO GARAGE w dzisiejszym odcinku przybliżę wam temat :
DZIUREK KTÓRE MAJĄ NA CELU POLEPSZYĆ CHŁODZENIE PŁASZCZA TŁOKA GŁÓWNIE W SILNIKACH AC CZYLI CHŁODZONYCH POWIETRZEM
Zapraszam do subskrybcji tego kanału ponieważ
będę starać się skrupulatnie prowadzić poradniki z zagadnień mechanicznych jednośladów i silników POZDRAWIAM 😉
Ten film jest dla celów rozrywkowych. PRO GARAGE nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek naprawy lub modyfikacje wykonane przez przeglądającego w wyniku informacji zawartych w tym filmie.
Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.
Related
9 thoughts on “#333 CHŁODZENIE TŁOKA PRZEZ DZIURY W PŁASZCZU”
raczej widziałem nacinanie płaszcza tłoka tam gdzie nie ma kanałów po to by zapobiec puchnięciu tłoka , w WSK 125 widziałem ludzie tak robią bo niestety obecne tłoki szybko puchną nie to co oryginalne i
Dobry fylm 😍😍😍
W silnikach Iża fabrycznie było nacięcie żeby tłoki nie puchły
👏🖐️🖐️
Ciekawy film i informacje 👍
Super materiał
raczej widziałem nacinanie płaszcza tłoka tam gdzie nie ma kanałów po to by zapobiec puchnięciu tłoka , w WSK 125 widziałem ludzie tak robią bo niestety obecne tłoki szybko puchną nie to co oryginalne i
Łapka wjechała 👍👍
Bardzo ciekawe 👏👏
Pozdrawiam 👋👋😃👊👊
Zrób film o cięciu płaszcza tłoka wzdłuż, tak jak np w motocyklu "iż"
mam taki sam zestawik do dremelka pewnie z casto xd