Loading…

Regeneracja G艂owic Samochodowych Warszawa

G艂owice Samochodowe + Mechanik Samochodowy
Kontakt

馃専MB#047 Nie 艣ci膮gaj g艂owicy! Naprawa gwintu 艣wiecy w turbobenzynie z20net b207 saab opel



—-
鉃★笍SUBSKRYBUJ猬咃笍
http://bit.ly/2Vejoib 猬咃笍

馃憤polub
馃摛udost臋pnij dalej
—-

鉁旔煋 MOJE SOCIAL MEDIA:

鈻 Instagram1 – https://www.instagram.com/szkolaawansu.pl
鈻 Instagram2 – https://www.instagram.com/melodiablasku/

鈻 Facebook – https://www.facebook.com/melodiablasku

kontakt:
bartlomiejosika@gmail.com

Youtube oferuje us艂ugi w zakresie: regeneracja g艂owic, szlifowanie wa艂贸w, planowanie g艂owic, regeneracja silnik贸w, szlifowanie g艂owic, Podstaw膮 naszej dzia艂alno艣ci jest 艣wiadczenie us艂ug z zakresu regeneracji cz臋艣ci samochodowych oraz ich podzespo艂贸w. Ogromne do艣wiadczenie, specjalistyczny sprz臋t w diagnostyce samochod贸w w Warszawie.

10 thoughts on “馃専MB#047 Nie 艣ci膮gaj g艂owicy! Naprawa gwintu 艣wiecy w turbobenzynie z20net b207 saab opel

  1. Skoro 艣wieca ma gwint M14, tuleja gwint wewn臋trzny taki sam jak 艣wieca, to gwint zewn臋trzny ma M16, przynajmniej takie s膮 w zestawach naprawczych, to dlaczego gwintowniki maj膮 rozmiar M18 skoro gwint zewn臋trzny tulei to M16? Wg specyfikacji dobierania wiert艂a do gwintownika, przy gwintowniku M18 i skoku gwintu 1,25, wiert艂o powino mie膰 rozmiar 16,75 ( czyli 16,5 lub 17 bo 16,75 raczej nie ma) Bo jest to r贸偶nica mi臋dzy gwintownikiem a skokiem gwintu. Wi臋c czy nie powinien by膰 to gwintownik m16 i wiert艂o 14 – 14,5? Chyba, 偶e by艂o wcze艣niej wiercone na 16, a teraz by艂o powi臋kszane na 艣rednic臋 18. Tych informacji brakuje w tym filmie. Pozdrawiam

  2. Nie widz臋 zabezpieczenia przed opi艂kami w rowkach t艂oka ,nie widz臋 prowadnicy do centrycznego i prostopad艂ego naci臋cia gwintu, brak frezowania pod ko艂nierz tulejki co powoduje powstawanie iskry w niew艂a艣ciwym miejscu/

Dodaj komentarz

Zadzwo艅!