Loading…

Regeneracja Głowic Samochodowych Warszawa

Głowice Samochodowe + Mechanik Samochodowy
Kontakt

🌟MB#047 Nie ściągaj głowicy! Naprawa gwintu świecy w turbobenzynie z20net b207 saab opel



—-
➡️SUBSKRYBUJ⬅️
http://bit.ly/2Vejoib ⬅️

👍polub
📤udostępnij dalej
—-

✔📲 MOJE SOCIAL MEDIA:

▸ Instagram1 – https://www.instagram.com/szkolaawansu.pl
▸ Instagram2 – https://www.instagram.com/melodiablasku/

▸ Facebook – https://www.facebook.com/melodiablasku

kontakt:
bartlomiejosika@gmail.com

Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.

10 thoughts on “🌟MB#047 Nie ściągaj głowicy! Naprawa gwintu świecy w turbobenzynie z20net b207 saab opel

  1. Skoro świeca ma gwint M14, tuleja gwint wewnętrzny taki sam jak świeca, to gwint zewnętrzny ma M16, przynajmniej takie są w zestawach naprawczych, to dlaczego gwintowniki mają rozmiar M18 skoro gwint zewnętrzny tulei to M16? Wg specyfikacji dobierania wiertła do gwintownika, przy gwintowniku M18 i skoku gwintu 1,25, wiertło powino mieć rozmiar 16,75 ( czyli 16,5 lub 17 bo 16,75 raczej nie ma) Bo jest to różnica między gwintownikiem a skokiem gwintu. Więc czy nie powinien być to gwintownik m16 i wiertło 14 – 14,5? Chyba, że było wcześniej wiercone na 16, a teraz było powiększane na średnicę 18. Tych informacji brakuje w tym filmie. Pozdrawiam

  2. Nie widzę zabezpieczenia przed opiłkami w rowkach tłoka ,nie widzę prowadnicy do centrycznego i prostopadłego nacięcia gwintu, brak frezowania pod kołnierz tulejki co powoduje powstawanie iskry w niewłaściwym miejscu/

Dodaj komentarz

Zadzwoń!