Loading…

Regeneracja Głowic Samochodowych Warszawa

Głowice Samochodowe + Mechanik Samochodowy
Kontakt

TŁOK KONTRA TEMPERATURA, CO SIĘ DZIEJE W TWOIM WNĘTRZU, SILNIKU?



Siemandero Dzisiaj taki mały teścik, może coś ciekawego zobaczycie. Jeśli chodzi o temperaturę denka tłoka, szukałem i …

Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.

47 thoughts on “TŁOK KONTRA TEMPERATURA, CO SIĘ DZIEJE W TWOIM WNĘTRZU, SILNIKU?

  1. Podobnie miałem w Clio 3 1.6 jak olej poszedł do chłodnicy 😀 Zgasł mi na skrzyżowaniu i nie miał siły odpalić ( tak spuchł), odczekałem 5-10min i odpalił; ciężko, ale dojechałem jeszcze 8km do domu, potem 5 do mechanika – tu już zaczął klepać xD z silnika zlano mniej jak 1l oleju xD Jeżdżę nim dalej od 1,5roku i nie pobiera oleju – tylko trochę klepie na zimnym XD
    Miarka- końcówka od oleju była urwana i zablokowana więc nie było jak oleju sprawdzić 😉

  2. Miałem podobną sytuację z oplowskim 2.0 16v w kadecie gsi. Żona pojechała na zakupy do odległego o 15 km miasta. Nagle telefon:
    -auto mi stanęło
    -jak to stanęło?
    – no para spod maski i nie jedzie…
    Z duszą na ramieniu dojechałem na miejsce po jakichś 20 minutach otwieram maskę a tam strzelony wąż od termostatu do chłodnicy a silnik dalej pstryka od temperatury. myślę sobie: to już koniec.
    No nic, wykombinowałem kawałek węża na pobliskim szrocie, zalałem wodą i jazda, aby choć do domu się dokulać, a potem się zobaczy.
    Auto chodziło u mnie jeszcze jakieś dwa lata bez żadnych problemów (termostat tylko wymieniłem).

  3. W meteorologii jest napisane żeby pomiar był dokładny urządzenie pomiarowe oraz mierzony element powinny mieć ta sama temperaturę,jednakże doświadczenie o pomiarach dość ciekawe i pouczające

  4. Profesorze. X20XEV całą zimę upalał z niesprawna pompą wody. Zero chłodzenia, godzinami odcina, dolewałem tylko zimnej wody do gorącego silnika i dalej ogień. Po miesiącach jazdy i wymianie pompy wody wydmuchał uszczelkę pod głowicą. Dzisiaj uszczelka zrobiona a Opel dalej upala jak żaden inny 😀 Niewiarygodne 😉

  5. Wszystko git ale mikrometrem nie potrafisz się posługiwać wykonując pomiary skręcasz go do momentu aż usłyszysz grzechotkę tak to są felerne pomiary

  6. no wiesz blok też się trochę nagrzewa podczas pracy i w rzeczywistości te pasowania wyglądają trochę inaczej , to po pierwsze a po drugie sam powiedziałeś że że te warunki które stworzyłeś przy eksperymencie mają się nijak do warunków panujących w silniku więc w sumie nic nie udowodniłeś 😀 😀 😀 poza tym że aluminium gdy się nagrzewa to zmienia średnicę, bardzo odkrywcze " hy,hy"

  7. Jaki wniosek z końcowej opowieści? Spalowany, zagotowany silnik wystarczy ostudzić, zalać wodą z kałuży i można ruszać dalej:P dzięki Profesorze- kolejny raz uśmiech zagościł na mojej twarzy po obejrzeniu filmiku!:P

  8. Cylinder był zimny dlatego gorący Tlok się zakleszczył ot cała ceremonia a w normalnych warunkach cylinder nagrzewa się razem z tłokiem. Nie widze związku z palowaniem na zimnym. prędzej na gorącym

  9. Chris dzieki za anegdote, ja dziś przypadkiem zrobiłem to z 1.9 cdti gdyż NIE ma w nim wskaźnika temperatury więc spokojnie jeździłem bez płynu który wylał się spokojnie z węża za silnikiem dopiero jak poczułem że coś z mocą nie tak włączyłem ogrzewanie do środka Ale poleciało zimne powietrze wtedy już wiedziałem że przwgrzalem silnik zjechałem na pobocze podziałem elm327 i zobaczyłem 113 stopni 🙁

  10. Takie jednostki jak M50 = to se ne vrati… Nad czym bardzo boleje… Patrząc przez pryzmat "Bawarii" nawet M54 czy M52 to już "dinozaury". Parafrazując klasyka – "Śpieszmy się kochać prawdziwe R6-tki z "Bawarii"… ich więcej nie będzie…" Pozdrawiam Krisie!!!

Dodaj komentarz

Zadzwoń!