Loading…

Regeneracja Głowic Samochodowych Warszawa

Głowice Samochodowe + Mechanik Samochodowy
Kontakt

ZAPINANIE i ROZPINANIE ZAWORÓW W GŁOWICY



NA FILMIE JEST PRZEDSTAWIONY PRZYRZĄD ZAPINANIA I ROZPINANIA ZAWORÓW W GŁOWICY Заключительные и кардиганы ГОЛОВЫ КЛАПАНЫ Cierre y rebecas VÁLVULAS DE CABEZA 閉会とカーディガンHEADバルブ 关闭和羊毛衫头阀 Schließen und Strickjacken HEAD VALVES Fermeture et cardigans VANNES HEAD

Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.

8 thoughts on “ZAPINANIE i ROZPINANIE ZAWORÓW W GŁOWICY

  1. E, tak to każdy potrafi. Ja po docieraniu głowicy z mojej Nexii SOHC, w domu, papier ścierny na stole, potem docierałem zaworki żeby było dobrze. Rozpina się prosto – przedłużona nasadka, młotek gumowy i lu w zawór. Zamki same wpadają do nasadki, mozna w nią, w środek, wsadzić magnesik, jak ktoś ma taki, żeby od razu złapał zamki. A zakładałem prościej. Głowica na dywan, w komorę spalania gałgan ze szmaty, żeby zawory nie wpadały do środka i tak – sprężyna, talerzyk, na talerzyk zakładałem prosty klucz oczkowy o większym rozmiarze (22- 24?), naciskałem nogą a obiema łapami wtykałem po półzamku i nacisk nogą zwalniałem, zawór zapięty. Można też sobie poradzić kładąc na talerzyk półotrwarte obcęgi,ale są grubsze od klucza oczkowego, acz też da radę. W domowym systemie najlepiej jest posłużyć się kluczem oczkowym i nogą, ręką ciężko, bo typowe sprężyny zaworowe mają naciski 30-50 kg i jedną łapką ciężko jest taki nacisk wywołać, nogą już tak. Przy tej okazji warto też wymienić uszczelniacze zaworowe, nie jest to ani koszt, ani operacja, a jest ważne.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!