Tak już czasem jest ,że kupujemy auto zawierzając sprzedającemu w jego dobry stan nie wiedząc iż tuż przed sprzedażą było remontowane na kolanie w szopce. Dziś przeprowadzę na antenie remont silnika 1.4 mpi. Ale zostańcie do końca bo takiego konkursu jeszcze nie było. Więc kciuk w górę i udostępniamy.
Konkurs !!!
Krok 1. Klikacie link poniżej otworzy wam się strona , i kopiujecie ten długi link który otworzył wam się w przeglądarce.
—————————————————————————- https://na.allegro.pl/zimowy_wyjazd
—————————————————————————–
Krok 2. Wchodzicie na poniższą stronę, logujecie się z konta google i wklejacie link z kroku 1 i tyle 🙂
———————————————————– https://konkurs.m4k.pl/konkurs/27
————————————————————
Super okazje dla widzów M4K tylko dla Was 2 zestawy NEO I i PROSTOWNIK VOLTA z BARDZO DUŻYM RABATEM
PROSTOWNIK
——————————————————————————– https://na.allegro.pl/PROMO_prostownik
——————————————————————————–
meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
—————————————— http://fastservice.pl
——————————————
Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj na i zostań patronem 🙂
Oraz nasz dostawca części używanych
———————————— http://panta.gda.pl
______________________
Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.
Related
29 thoughts on “Uszczelka pod głowicą? Klient głupi wszystko kupi !!! Dziwne historie warsztatowe.”
Lysy ile maszxszerokosci w tym garażu możesz powiedzieć dlugosc szerokość?
witam. mam podobny problem w swoim aucie. mazda 6 2.0 di silnik. po odpaleniu silnika auto szybko się nagrzewa ale nie ma ciepłego nawiewu. trzeba przejechać z 50 kilometrów zanim zacznie grzać. wzrasta ciśnienie w chłodnicy i wywala płyn zbiorniczkiem. płyn czysty bez oleju, olej też czysty bez masła, oleju nie ubywa, auto się dobrze zbiera i nie kopci. robiłem test płynem, kolor niebieski. sprawdziłem płyn na rurze wydechowej i od razu zrobił się zielonkawo żółty. sprawdziłem chłodnicę jest przelew nie było żadnego syfu. sprawdziłem chłodniczkę spalin i jest ok ale zeby się upewnić to zaślepiłem otwory a przewody płynu połączyłem. nie dostałem się do pompy wody i do termostatu, ale wymieniałem to rok temu. mechanik mówił że pompy mogą się rozsypać ale kupiłem oryginalny zestaw rozrządu do mazdy. nie wiem co jest grane bo w zeszłym roku też robiłem generalkę silnika łącznie z uszczelką i planowaniem. kurna….nie chciałbym, żeby znowu walnęła mi uszczelka, dodam jeszcze , że auto się też przegrzewa, wtedy trzeba zdjąc nogę z gazu i po normalnej jezdzie temperatura opada
michu brawo, to samo spotkało mojego syna w fabii z tym czeskim silnikiem z feli – wystrzał z lpg, zjarana upg, otoz ze 4 luzne cylindry/jak garnki /trzyma tylko głowica na srubach/ tez ulegaja wibracjom zauswajacych tlokow i niszcza upg; na koniec zwroc uwage ze pierscienie sa zuzyte przy zalozonych miały szczeline ponad 4mm
Witam, mimo, że jestem babą i kompletnym laikiem, oglądam Pana odcinki zamiast dobrego filmu! Są fascynujące i jakże edukacyjne. Podziwiam wiedzę i medialny talent. Chylę czoła i pozdrawiam – Joanna
Dzięki 😉 własnie mam takie autko a tym silnikiem o te same objawy dzisiaj mnie spotkały 😌😔 Teraz szykować się na głęboka kieszeń. Skoda Fabia mk1 2001 1.4mpi. 370 tys.
Super. Mam podobny system naprawienia czegokolwiek w aucie a zwłaszcza przy silniku. Wszystko ma być dobrze oczyszczone, pilnowanie aby elementy wróciły na swoje miejsce, wymiarowanie czasem kilka razy tej samej rzeczy, itd.itp
Też sprawdziliśmy kompresję wcześniej i była lipa. Ktoś inny robił uszczelkę pod głowicą i zrobili to źle. Zrobiliśmy to jeszcze raz z moim mechanikiem i były objawy jak wcześniej napisałem. Szukaliśmy dalej i co było? Tak jak na pisałem wcześniej.
Ja miałem podobny problem. Szukaliśmy rozwiązania z mechanikiem i co się okazało że instalacja LPG dawała czadu. Po wypięciu instalacji LPG było ok. Po załączeniu znowu problem. Demontaż instalacji LPG i po problemie.
Mechanik = zadufany cfaniak który swoją skrajnością bije po oczach. Klient najlepiej jak by wszystko wiedział o samochodzie no ale źle bo by roboty nie było 🙂 ehhh
Szacun za materiał? Jeszcze pytanko – dlaczego skrzynia korbowa w 25:55 jest wyraźnie w oleju (starym?)? Nie powinna być umyta w celu pozbycia się mieszanki olejowo-wodnej?
Lysy ile maszxszerokosci w tym garażu możesz powiedzieć dlugosc szerokość?
kiedyś to były odcinki – sama esencja, merytorycznie, a nie treść do reklam.
witam mam pytanie . załóżmy że chce kupić silnik 1.9 tdi każda część nowa z allegro kupiona osobno ile by kosztował taki silnik ?
Łysy, ty robisz 45 stopni a nie 90
Popychacze sie oznacza tak aby wrócić nimi w te same szklanki a nie wyciąga do szmaty na pałę, mieszając je
witam. mam podobny problem w swoim aucie. mazda 6 2.0 di silnik. po odpaleniu silnika auto szybko się nagrzewa ale nie ma ciepłego nawiewu. trzeba przejechać z 50 kilometrów zanim zacznie grzać. wzrasta ciśnienie w chłodnicy i wywala płyn zbiorniczkiem. płyn czysty bez oleju, olej też czysty bez masła, oleju nie ubywa, auto się dobrze zbiera i nie kopci. robiłem test płynem, kolor niebieski. sprawdziłem płyn na rurze wydechowej i od razu zrobił się zielonkawo żółty. sprawdziłem chłodnicę jest przelew nie było żadnego syfu. sprawdziłem chłodniczkę spalin i jest ok ale zeby się upewnić to zaślepiłem otwory a przewody płynu połączyłem. nie dostałem się do pompy wody i do termostatu, ale wymieniałem to rok temu. mechanik mówił że pompy mogą się rozsypać ale kupiłem oryginalny zestaw rozrządu do mazdy. nie wiem co jest grane bo w zeszłym roku też robiłem generalkę silnika łącznie z uszczelką i planowaniem. kurna….nie chciałbym, żeby znowu walnęła mi uszczelka, dodam jeszcze , że auto się też przegrzewa, wtedy trzeba zdjąc nogę z gazu i po normalnej jezdzie temperatura opada
I kup Pan tera sprawne autko… 🤷♂️
michu brawo, to samo spotkało mojego syna w fabii z tym czeskim silnikiem z feli – wystrzał z lpg, zjarana upg, otoz ze 4 luzne cylindry/jak garnki /trzyma tylko głowica na srubach/ tez ulegaja wibracjom zauswajacych tlokow i niszcza upg; na koniec zwroc uwage ze pierscienie sa zuzyte przy zalozonych miały szczeline ponad 4mm
Witam i bardzo dziekuje za swietny blog,mozna prosic link lub kolejny blog na temat zaworow i ich ustawienia,pozdrawiam
Gdzie pan ma warsztat?Bo nie mam szczęścia do mechaników😅
Witam, mimo, że jestem babą i kompletnym laikiem, oglądam Pana odcinki zamiast dobrego filmu! Są fascynujące i jakże edukacyjne. Podziwiam wiedzę i medialny talent. Chylę czoła i pozdrawiam – Joanna
Łaaa, fajny odcinek. Pozdrawiam
rozumiem że uszczelka grubsza o te 0,5mm
Witam. Ja mam golfa 6 motor 1.6 i w oleju czuć benzynę a na korku jest kremowo-brazowa maź, zbiorniczek czysty. Co to może być?
Ja głowice czyściłem przez 3 godziny papierem ściernym drobno ziarnistym powoli okrągłymi ruchami i powiedział mi jak to robić 53 letni mechanik
Dzięki 😉 własnie mam takie autko a tym silnikiem o te same objawy dzisiaj mnie spotkały 😌😔
Teraz szykować się na głęboka kieszeń.
Skoda Fabia mk1 2001 1.4mpi.
370 tys.
ksiazkowa chrurgia, genialene konwhow, dzieki!
Bardzo mądry program
Super. Mam podobny system naprawienia czegokolwiek w aucie a zwłaszcza przy silniku. Wszystko ma być dobrze oczyszczone, pilnowanie aby elementy wróciły na swoje miejsce, wymiarowanie czasem kilka razy tej samej rzeczy, itd.itp
przy nim się czegoś można nauczyć
Super film, pozdrawiamy serdecznie z Przyciapki 🙂
Też sprawdziliśmy kompresję wcześniej i była lipa. Ktoś inny robił uszczelkę pod głowicą i zrobili to źle. Zrobiliśmy to jeszcze raz z moim mechanikiem i były objawy jak wcześniej napisałem. Szukaliśmy dalej i co było? Tak jak na pisałem wcześniej.
Ja miałem podobny problem. Szukaliśmy rozwiązania z mechanikiem i co się okazało że instalacja LPG dawała czadu. Po wypięciu instalacji LPG było ok. Po załączeniu znowu problem. Demontaż instalacji LPG i po problemie.
Michu gdzie planują głowice za 💯 zł?
patrzac na montaz to troche jak gesslerowa na kanale 🙂
Mechanik = zadufany cfaniak który swoją skrajnością bije po oczach. Klient najlepiej jak by wszystko wiedział o samochodzie no ale źle bo by roboty nie było 🙂 ehhh
Miałem kiedyś Favoritke ta sama historia 2 razy robiłem przez miedziane uszczelki 😁
Szacun za materiał?
Jeszcze pytanko – dlaczego skrzynia korbowa w 25:55 jest wyraźnie w oleju (starym?)? Nie powinna być umyta w celu pozbycia się mieszanki olejowo-wodnej?
Michu! Kiedy tę czapkę zwalisz w końcu???