Loading…

Regeneracja Głowic Samochodowych Warszawa

Głowice Samochodowe + Mechanik Samochodowy
Kontakt

STUKANIE W SILNIKU- VOLVO B6304T4 AWARIA KÓŁ ZĘBATYCH NAPĘDU ROZRZĄDU.



Witajcie
Dzisiaj przedstawiam Wam genezę pewnej awarii napędu rozrządu w Volvo T6 autko przyjechało do nas ze stukami w silniku…
Niestety nie mam nagranego stukania z silnika ale uwierzcie mi że waliło jak panewa XD
Pozdro!!!

Gadżety Profesora i WLEPY MOCYYYYY!!!
https://sklep660527.shoparena.pl/

Wsparcie działalności Profesora:
https://patronite.pl/Profesorchris
https://zrzutka.pl/ba9dyn
ALBO
09 2490 0005 0000 4000 3938 8281
Paypal:
https://paypal.me/ProfesorChris?locale.x=pl_PL

DAYTONA NA SPRZEDAŻ LINK:
https://www.olx.pl/oferta/dodge-charger-daytona-hemi-torred-wersja-limitowana-CID5-IDH1DlW.html

Program do obsługi warsztatu którego ja używam i polecam:
https://warsztat24.com/ KOD RABATOWY: „profesorkris” Pisane razem 🙂

Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris/

Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl/

Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.

48 thoughts on “STUKANIE W SILNIKU- VOLVO B6304T4 AWARIA KÓŁ ZĘBATYCH NAPĘDU ROZRZĄDU.

  1. Chris, ja tez mam Volviaka S60 B5 z 2021 przebieg 17 tys. km i zastanawiam sie jak do ciebie dojechac jak kiedys cos bedzie stukalo. Wiem, ze lubisz naprawiac Szwedow. Z tego co wiem to moj Volviak ma pasek rozrzadu.

  2. Szkoda, że właściciel nie wypowiedział się, że kupił za oceanem, a tam była szkoda całkowita – powódź. 99% tych T6 jest zza oceanu.

  3. Mam identyczne objawy, aczkolwiek po osłuchaniu stetoskopem ten dźwięk słychać z drugiej strony ( od pasażera) natomiast od strony skrzyni biegów cichnie, słychać tylko roznoszący się cichnący rezonans przy skrzyni. Teraz całkiem ogłupiałem

  4. 4:23 Nie są oksydowane tylko pokryte powłoką DLC.
    DLC oznacza „Diamond-Like Carbon”, powłokę łączącą skrajne właściwości: niski współczynnik tarcia, wysoką twardość oraz odporność na korozje 🙂

  5. Dzisiaj odpalam swoje auto (one baardzo lubi olej) ostatnio zrobiłem nim 130km i odpalam a tam "kleklekleklekleklekle" hmm, myslę pewnie kurde znowu miodu nie ma. sprawdzam a tam minimum. To leje na maxa i nagle chodzi cicho. ten silnik, jak i całość to złom i będzie iść na złom – należzy mu się na stare lata.

    Ale co przykuło moją uwagę – ojej przed trasą 130km był lekko zbrązowiały – a kiedy już spalił go trochę już był prawie czarny. Nagar daje sie we znaki – nawet dziś szarpnął, może filtry… szczerze nie chce mi się w nim bawić. Uzbierałem na lepsze nie będę naprawiać auta które ma zepsute WSZYSTKO

  6. Super i szacun że dzielisz się tym info. jak by nie było kosztowało Cie to sporo roboty i zachodu dojść do rozwiązania problemu. Teraz ktoś kto bedzie miał podobny problem, ma już torp a może i połowe roboty za sobą. Podziękował w ich imieniu.

  7. w starszych mazdach v6 1.8 2.0 2.5 był podobny problem z kołami zębatymi na wałkach rozrzadu, psuł się mechanizm kasujący luz między zębny i stukalo jak panew/popychacze.

  8. Powinieneś być doktor chris a nie profesor. Właśnie wyleczyłeś mnie z chęci zakupu XC70 t6. 10 koła zapłacić za rozrząd? To wole telepać się starą dobrą piątką (T5) tutaj oryginalny rozrząd kupujesz za 1/10 tych klamotów do T6.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!