Loading…

Regeneracja Głowic Samochodowych Warszawa

Głowice Samochodowe + Mechanik Samochodowy
Kontakt

Różne zastosowania SILNIKÓW STACJONARNYCH



Dzień dobry w niedzielę, dziś trochę wspomnień pomieszanych z materiałami przesłanymi przez Was 🙂 Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia!
Filmy z naszymi silnikami stacjonarnymi:
1HC102: https://www.youtube.com/watch?v=zrn4VYOqLwI
S320: https://www.youtube.com/watch?v=GyQQQ8GGbZc
Lister LD1: https://www.youtube.com/watch?v=pNxYNcaRNM4
Hatz E79: https://www.youtube.com/watch?v=wLlj87IbM-I
Puck 1DR10/14: https://www.youtube.com/watch?v=KMH73GwbAHo

Kontakt: info@retrotraktor.pl
Zrzutka na rozwój kanału: https://zrzutka.pl/j7dtkh
Zapraszamy również na nasz portal http://retrotraktor.pl
Forum RetroTRAKTOR: http://forum.retrotraktor.pl
Facebook: https://www.facebook.com/retrotraktor
Klub RetroTRAKTOR: https://www.facebook.com/klubretrotraktor
https://www.facebook.com/zetor25

#RetroTRAKTOR #silniki #esioki

Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.

35 thoughts on “Różne zastosowania SILNIKÓW STACJONARNYCH

  1. po pierwsze to zdrówka duuuużo Panie Franciszku!
    Esa 15 nie remontujcie 🙂 on tak pięknie dymi na niebiesko <3
    mam takiego esioczka z esem 15 (1hc102), skrzynią Lublina 51 i mostem zwężanym Żuka, silnik też dymi ale mniej, ale bez opalarki w dolot nie odpali 🙂
    i niedawno też kupiłem dużego esioka z esem 18 (s320), skrzynią i mostem Stara i podnośnikiem, ale on ma taką straszną kompresję, że ani ja ani Teściu puki co nie dał rady jeszcze go odpalić (układ wtryskowy wyczyściłem i odpowietrzyłem i już jest w porządku, wtrysk gra, ale muszę jakiś rozrusznik do tego silnika wykombinować)

  2. Cieszę się że jest pan w dobrej kondycji, lubię słuchać pańskich opowieści i porad🤗, życzę panu dużo zdrowia i jak najdłuższego nakręcania filmików o traktorach, dużo się nauczyłem, a szczególnie interesuje mnie C-330, serdecznie pozdrawiam Krzysztof.

  3. Pozdrawiam serdecznie tez posiadam jedna z tych maszyn silnik S320 przód zawieszenie T-25 skrzynia biegów gaz 66 most tylny gaz 66 sprzęgło Uaz 😊😊😊

  4. Witam panie Franciszku,mam pytanie potrzebuje porady, a mianowicie,posiadam ursus C-330. 74 rok pełny orginał, otrzymałem go od swojego dziadka, oczywiście dziadek był pierwszym i jedynym właścicielem, egzemplarz jest w bardzo dobrym stanie, zawsze był garażowany,myślałem żeby odnowić lakier, na nowy ale czy nie straci na swojej oryginalności, proszę mi coś podpowiedzieć i doradzić co pan na to.
    Dzięki i pozdrawiam życzę przede wszystkim zdrowia.

  5. Posiadam taką samoróbkę silnik S15 skrzynia Lublin gaz 51 tylni most star 266 i podnośnik c 355 a przednia oś od Zetora 301. Spisuje się bardzo dobrze. Pozdrawiam i życzę zdrowia dla Pana Franciszka

  6. Osobiście mam do ciagania przyczepki samochodowej do oryginalnego bolca dolnego zaczepu dospawana mam sama kule. Więc dwa w jednym.
    Jak i w c330 i c4011 tak zrobione i bardzo fajnie się to sprawuje. Tylko trzeba mieć dobrego spawacza aby było pewne. 🙂 nie trzeba przeczepiac belki czy coś 🙂

  7. Super odcinek, bardzo ciekawy. Jak to właściwie było łączone? Silnik maluch lub esiok, skrzynia Lublin, most Star. Czy dorabialiście sprzęgło pomiędzy silnikiem a skrzynią biegów? Czy łączone jakimś pasem? Pozdrawiam, jak zwykle miło Pana posłuchać.

  8. Sam jestem posiadaczem 1hc102 i 1ca90. W mojej okolicy jest mnóstwo ciągników typu SAM. Większość od jednego "producenta" który robił solide konstrukcje. Fakt że pracują po 30 lat dobrze świadczy o nim jak i o jego parku maszynowym. Ciekawą historię poznałem dotyczącą tego silnika a właściwie to rozrusznika. Facet kupił rozrusznik zamontował, i silnik kręci a nie odpala.. rozruch ręczny na raz i pracuje. Jak się okazało ktoś sprzedał mu rozrusznik od żuka który pasuje ale kręci się w drugą stronę. Jakież było zdziwienie Pana który się wykosztował..

  9. Silnik 1HC102 (S15) to najlepsza konstrukcja spośród wszystkich silników stacjonarnych jednocylindrowych Andorii. S320 miał swoje plusy i minusy. Choćby ze względu na sam rozruch korbą gdzie przy S15 jest łatwiejszy ponieważ kręcimy korbą poprzez przełożenie rozrządu a w S320 bezpośrednio kręcimy wałem
    tzw "Esioki" traktory konstrukcji własnej do dziś są (mimo upływu czasu) dalej w użytku z silnikami "esa"
    Sam posiadam silniki S301d (S7), 1HC102(S15), S320, i inne typu HATZ, Bernard które lubię przepalić i posłuchać 🙂 (można zobaczyć u mnie na kanale)
    zdobyć takie silniki nad samym morzem to nie lada wyczyn. Sam zacząłem budowę Esioka którego napędzał będzie S320 na ciekawych podzespołach 😉

Dodaj komentarz

Zadzwoń!