Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.
Related
35 thoughts on “Różne zastosowania SILNIKÓW STACJONARNYCH”
po pierwsze to zdrówka duuuużo Panie Franciszku! Esa 15 nie remontujcie 🙂 on tak pięknie dymi na niebiesko <3 mam takiego esioczka z esem 15 (1hc102), skrzynią Lublina 51 i mostem zwężanym Żuka, silnik też dymi ale mniej, ale bez opalarki w dolot nie odpali 🙂 i niedawno też kupiłem dużego esioka z esem 18 (s320), skrzynią i mostem Stara i podnośnikiem, ale on ma taką straszną kompresję, że ani ja ani Teściu puki co nie dał rady jeszcze go odpalić (układ wtryskowy wyczyściłem i odpowietrzyłem i już jest w porządku, wtrysk gra, ale muszę jakiś rozrusznik do tego silnika wykombinować)
Miło widzieć Pana Franka i życzę dużo zdrowia dla Pana Franka jak zawsze Super film miło się ogląda pozdrawiam ciebie Paweł i Pana Franka serdecznie i wszystkich widzów 🙂👊🙂
Cieszę się że jest pan w dobrej kondycji, lubię słuchać pańskich opowieści i porad🤗, życzę panu dużo zdrowia i jak najdłuższego nakręcania filmików o traktorach, dużo się nauczyłem, a szczególnie interesuje mnie C-330, serdecznie pozdrawiam Krzysztof.
Witam panie Franciszku,mam pytanie potrzebuje porady, a mianowicie,posiadam ursus C-330. 74 rok pełny orginał, otrzymałem go od swojego dziadka, oczywiście dziadek był pierwszym i jedynym właścicielem, egzemplarz jest w bardzo dobrym stanie, zawsze był garażowany,myślałem żeby odnowić lakier, na nowy ale czy nie straci na swojej oryginalności, proszę mi coś podpowiedzieć i doradzić co pan na to. Dzięki i pozdrawiam życzę przede wszystkim zdrowia.
Witam wszystkich gorące pozdrowienia dla Pana Franka i Pawła oraz wszystkich ogladajacych i fanów pozdrowienia z Bystrzycy kłodzkiej miłego wieczoru dla wszystkich
Posiadam taką samoróbkę silnik S15 skrzynia Lublin gaz 51 tylni most star 266 i podnośnik c 355 a przednia oś od Zetora 301. Spisuje się bardzo dobrze. Pozdrawiam i życzę zdrowia dla Pana Franciszka
Osobiście mam do ciagania przyczepki samochodowej do oryginalnego bolca dolnego zaczepu dospawana mam sama kule. Więc dwa w jednym. Jak i w c330 i c4011 tak zrobione i bardzo fajnie się to sprawuje. Tylko trzeba mieć dobrego spawacza aby było pewne. 🙂 nie trzeba przeczepiac belki czy coś 🙂
Super odcinek, bardzo ciekawy. Jak to właściwie było łączone? Silnik maluch lub esiok, skrzynia Lublin, most Star. Czy dorabialiście sprzęgło pomiędzy silnikiem a skrzynią biegów? Czy łączone jakimś pasem? Pozdrawiam, jak zwykle miło Pana posłuchać.
Sam jestem posiadaczem 1hc102 i 1ca90. W mojej okolicy jest mnóstwo ciągników typu SAM. Większość od jednego "producenta" który robił solide konstrukcje. Fakt że pracują po 30 lat dobrze świadczy o nim jak i o jego parku maszynowym. Ciekawą historię poznałem dotyczącą tego silnika a właściwie to rozrusznika. Facet kupił rozrusznik zamontował, i silnik kręci a nie odpala.. rozruch ręczny na raz i pracuje. Jak się okazało ktoś sprzedał mu rozrusznik od żuka który pasuje ale kręci się w drugą stronę. Jakież było zdziwienie Pana który się wykosztował..
Silnik 1HC102 (S15) to najlepsza konstrukcja spośród wszystkich silników stacjonarnych jednocylindrowych Andorii. S320 miał swoje plusy i minusy. Choćby ze względu na sam rozruch korbą gdzie przy S15 jest łatwiejszy ponieważ kręcimy korbą poprzez przełożenie rozrządu a w S320 bezpośrednio kręcimy wałem tzw "Esioki" traktory konstrukcji własnej do dziś są (mimo upływu czasu) dalej w użytku z silnikami "esa" Sam posiadam silniki S301d (S7), 1HC102(S15), S320, i inne typu HATZ, Bernard które lubię przepalić i posłuchać 🙂 (można zobaczyć u mnie na kanale) zdobyć takie silniki nad samym morzem to nie lada wyczyn. Sam zacząłem budowę Esioka którego napędzał będzie S320 na ciekawych podzespołach 😉
Wszystkiego dobrego Panie Franku 👍
a tutaj mamy Japońską wersję naszego Esioka:
https://www.youtube.com/watch?v=K-WtcfhhQgY
nawet pompa wtryskowa wygląda identycznie jak w S15 !
oraz raj Japońskich Esioków, nawet nówki sztuki!:
https://www.youtube.com/watch?v=6g7eUWf2Ye8
po pierwsze to zdrówka duuuużo Panie Franciszku!
Esa 15 nie remontujcie 🙂 on tak pięknie dymi na niebiesko <3
mam takiego esioczka z esem 15 (1hc102), skrzynią Lublina 51 i mostem zwężanym Żuka, silnik też dymi ale mniej, ale bez opalarki w dolot nie odpali 🙂
i niedawno też kupiłem dużego esioka z esem 18 (s320), skrzynią i mostem Stara i podnośnikiem, ale on ma taką straszną kompresję, że ani ja ani Teściu puki co nie dał rady jeszcze go odpalić (układ wtryskowy wyczyściłem i odpowietrzyłem i już jest w porządku, wtrysk gra, ale muszę jakiś rozrusznik do tego silnika wykombinować)
Zdrowia życzę i pozdrawiam
Zaczep 👍
A w razie przypadkowego
włączenia podnośnika nie pokrzywi konatrukcji 🤔
Pozdrawiam 🖐️
Łapka 👍👍👍🚜
Kurde, moglibyście wprowadzić jakąś nową serię, np jak krok po kroku zrobić ruraka.
Dużo zdrowia, pozdrawiamy
dużo zdrowia dla Franciszka, bardzo
Miło widzieć Pana Franka i życzę dużo zdrowia dla Pana Franka jak zawsze Super film miło się ogląda pozdrawiam ciebie Paweł i Pana Franka serdecznie i wszystkich widzów 🙂👊🙂
fajne
Cieszę się że jest pan w dobrej kondycji, lubię słuchać pańskich opowieści i porad🤗, życzę panu dużo zdrowia i jak najdłuższego nakręcania filmików o traktorach, dużo się nauczyłem, a szczególnie interesuje mnie C-330, serdecznie pozdrawiam Krzysztof.
Pozdrawiam serdecznie tez posiadam jedna z tych maszyn silnik S320 przód zawieszenie T-25 skrzynia biegów gaz 66 most tylny gaz 66 sprzęgło Uaz 😊😊😊
wiem silnik deutz ino za cholere sprzedać nie chce fajny podobno na chodzie
Witam panie Franciszku,mam pytanie potrzebuje porady, a mianowicie,posiadam ursus C-330. 74 rok pełny orginał, otrzymałem go od swojego dziadka, oczywiście dziadek był pierwszym i jedynym właścicielem, egzemplarz jest w bardzo dobrym stanie, zawsze był garażowany,myślałem żeby odnowić lakier, na nowy ale czy nie straci na swojej oryginalności, proszę mi coś podpowiedzieć i doradzić co pan na to.
Dzięki i pozdrawiam życzę przede wszystkim zdrowia.
Mysle że duży odbiór miały by filmy z remontu ponieważ dużo esow jest na polskich wsiach do tej pory
U mniie s7 stał 17 lat na dworze i odpalil za 3 razem
Na wsi esy głównie służyły do napędu młockarni. Życzę zdrowia!
Zdrowia życzę panie Franciszku
Mam swojego Esa -15 z 1975 roku, dzielnie smiga przy krajzedze, a wczesniej pracował razem z Warmianką 🙂
Najpiękniejszy dźwięk dawno go już nie słyszałem wspomnienia wracają
Zdrowka Panie Franku
Witam wszystkich gorące pozdrowienia dla Pana Franka i Pawła oraz wszystkich ogladajacych i fanów pozdrowienia z Bystrzycy kłodzkiej miłego wieczoru dla wszystkich
Dziekujemy zdrowka Panie Franku Moc jest z Panem 100 Lat😇
Posiadam taką samoróbkę silnik S15 skrzynia Lublin gaz 51 tylni most star 266 i podnośnik c 355 a przednia oś od Zetora 301. Spisuje się bardzo dobrze. Pozdrawiam i życzę zdrowia dla Pana Franciszka
Zdrówka panie franku niech pan żyje wiecznie. Bardzo miło się pana ogląda i słucha.
Osobiście mam do ciagania przyczepki samochodowej do oryginalnego bolca dolnego zaczepu dospawana mam sama kule. Więc dwa w jednym.
Jak i w c330 i c4011 tak zrobione i bardzo fajnie się to sprawuje. Tylko trzeba mieć dobrego spawacza aby było pewne. 🙂 nie trzeba przeczepiac belki czy coś 🙂
Zdrowia Panie Franku jeszcza raz zdrowia i 100 lat życia… Najmniej rzecz jasna 🙂
Super odcinek, bardzo ciekawy. Jak to właściwie było łączone? Silnik maluch lub esiok, skrzynia Lublin, most Star. Czy dorabialiście sprzęgło pomiędzy silnikiem a skrzynią biegów? Czy łączone jakimś pasem? Pozdrawiam, jak zwykle miło Pana posłuchać.
Sam jestem posiadaczem 1hc102 i 1ca90. W mojej okolicy jest mnóstwo ciągników typu SAM. Większość od jednego "producenta" który robił solide konstrukcje. Fakt że pracują po 30 lat dobrze świadczy o nim jak i o jego parku maszynowym. Ciekawą historię poznałem dotyczącą tego silnika a właściwie to rozrusznika. Facet kupił rozrusznik zamontował, i silnik kręci a nie odpala.. rozruch ręczny na raz i pracuje. Jak się okazało ktoś sprzedał mu rozrusznik od żuka który pasuje ale kręci się w drugą stronę. Jakież było zdziwienie Pana który się wykosztował..
Fajnie że pana widać
Silnik 1HC102 (S15) to najlepsza konstrukcja spośród wszystkich silników stacjonarnych jednocylindrowych Andorii. S320 miał swoje plusy i minusy. Choćby ze względu na sam rozruch korbą gdzie przy S15 jest łatwiejszy ponieważ kręcimy korbą poprzez przełożenie rozrządu a w S320 bezpośrednio kręcimy wałem
tzw "Esioki" traktory konstrukcji własnej do dziś są (mimo upływu czasu) dalej w użytku z silnikami "esa"
Sam posiadam silniki S301d (S7), 1HC102(S15), S320, i inne typu HATZ, Bernard które lubię przepalić i posłuchać 🙂 (można zobaczyć u mnie na kanale)
zdobyć takie silniki nad samym morzem to nie lada wyczyn. Sam zacząłem budowę Esioka którego napędzał będzie S320 na ciekawych podzespołach 😉
Pozdrowienia dla Was i zdrówka życzę 👍
Duczki oglądają i pozdrawiają. PS SKR dogorywa ale istnieje.