Loading…

Regeneracja Głowic Samochodowych Warszawa

Głowice Samochodowe + Mechanik Samochodowy
Kontakt

Projekt regeneracji wału korbowego silnika spalinowego



Film stworzony celem przedłożenia na Politechnice Świętokrzyskiej podczas obrony pracy inżynierskiej. Pozdrawiam!

Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.

36 thoughts on “Projekt regeneracji wału korbowego silnika spalinowego

  1. a mógłby ktoś nakreślić jak z ogólną wytrzymałością takiego czopa? Czy jest porównywalna z nowym wałem czy trochę gorzej? Niektóre wały są utwardzane powierzchniowo jakimiś tam azotowaniem itp jak to się ma do tego wszystkiego?

  2. Wiem że to fajnie wygląda , ale ta regeneracja jest nie pewna > może będzie dobrze a może chrom się odklei , takie rzeczy robi się w ostateczności jak orginału nie ma albo kosmicznie drogi to samo z używkami.

  3. Jest to zapewne alternatywne rozwiazanie dla np klasyków.Z doświadczenia powiem wprost, jeśli ktoś spokojnie użytkuje auto z takim wałem to"da radę".Jeśli jednak będziemy wymagać więcej to…Na filmie widzimy jeden proces, przecież trzeba taki wał jeszcze prostować, wyważyć, szlifować, polerować.Pytanie jeśli cały proces zostanie poprawnie wykonany ile taka przyjemność kosztuje, wszyscy zachwyceni a ja pytam o całkowity koszt poprawnej regeneracji.

  4. Z tym napawaniem to różnie bywa napawałem kiedyś wałki rozrządu powiem tak skończyło się porażka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie wiem jak wały korbowe pamiętam że taż się napawało ale nie wiem jak sią kończyła dalsza eksploatacja

  5. Świetny materiał! Takie powłoki osiągają twardość rzędu 58-62 HRC i często robi się nią metodę regenerację powierzchni ślizgowych. Mam nadzieję, że panowie mają dobre wyciągi bo materiały, którymi napylają mają mikronowe wymiary i należy pamiętać, że takie wartości mogą powodować pylicę przy dłuższej pracy

  6. Widzę 1 wadę w tym procesie – po nałożeniu farby ceramicznej a przed nałożeniem 1 warstwy – powierzchnia wału powinna być nagrzana min do 140'c = chyba nie zrobili tego- a proces technologiczny tego wymaga……….

Dodaj komentarz

Zadzwoń!