Loading…

Regeneracja Głowic Samochodowych Warszawa

Głowice Samochodowe + Mechanik Samochodowy
Kontakt

Polerowanie wału sznurówką – film nie dla osób o słabym sercu !!! #Projekt POLEPSHATOR



Polerowanie wału w domu używając sznurówki i papieru ściernego,film nie dla osób o słabym sercu !!! ============MOJA …

Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.

42 thoughts on “Polerowanie wału sznurówką – film nie dla osób o słabym sercu !!! #Projekt POLEPSHATOR

  1. Dzien dobry
    Robi pan świetna robotę ,można się wiele nauczyć
    Jestem w trakcie demontażu bloku silnika m54b25 Xi
    Zauważyłem lekkie zarysowania na wałku rozrządu .Chce je lekko podszlifować tak jak na filmie o wale korbowym .Moje pytanie to skąd wziąć te wszystkie wymiary średnic tak jak pan pokazał na filmie o wale korbowym .Byłbym bardzo wdzięczny za info ,pozdrawiam

  2. ja miałem zatarty silnik na korbie ford fiesta 1992r i rysy wypolerowałem bez wyciągania silnika pastą polerska do docierania zaworów przejechalem 30tys wał wytrzymał ale korozja fiestę wje….. he he

  3. Papier ścierny to pomysł rodem z Indii. Może na mini rysy, ale grube zbieranie nie da równoległej powierzchni do osi. Toczę, frezuję i czasem coś szlifuję i wiem jak się kończą projekty z brakiem osi, prostopadłej powierzchni itp., zwłaszcza przy wartościach w okolicy 0,01. Ja nie raz straciłem czas, materiał i co za tym idzie pieniądze. Teraz jedynie przygotowuję, a szlif firma zewnętrzna. Tu mamy tą samą sytuację, sam rozbierasz i składasz silnik, co daje główną i lwią oszczędność, a szlif to akceptowalny koszt. Ale jak kto woli.

  4. Mam Vectre b 2.5v6 i zaczela stukac panewka. Zrobione ja wiem z 10/15km. Czy tym pomyslem da rade uratowac wal zeby wymienic panewki dolem? Silnika jeszcze nie rozbieralem.

  5. Patent swietny i prosty … Ja sie pytam czemu teraz nikt o takich rzeczach nie wie ? Przecież kolega tego nie wymyslił….
    A skoro coś działa to znaczy że jest dobre… Pozdrowionka Majstry 🙂

  6. Zajebisty kanał nie to co łysego lanie wody. Konkret i na temat. Czy robi Pan takie kapitalne remonty silników nadal ? Chodzi mi o m54b25. Oczywiście sub leci. Takich ludzi warto słuchać.

  7. Czopy powinno się mierzyć w dwóch płaszczyznach i trzech miejscach. W "pionie" mierzmy skrajną lewą płaszczyznę czopu potem środkową i prawą, potem to samo w "poziomie". W tedy mamy pełny zakres zużycia czopa.

  8. Genialne, ja robiłem to śliną i wyszło mi podobnie, jak tą sznurówką. Do pomiaru użyłem metru krawieckiego i uzyskałem bardzo podobne wyniki. Silnik chodzi jak cudo. Podziwiam Pana, że mikrometrem z dokładnością do 0.01 mm potrafi Pan odczytać 0.001. Sokoły powinny się od Pana uczyć. Przy luzie na wale 0.02 mm panewka obraca się luźno, a Pan podaje tolerancję 0.04 mm. Myślałem nad tym papierem, polecam gradacje 100 lub 200, dużo szybsze efekty. Przecież bez powodu na szlifierkach stosuje się ściernice. Do aluminium używa się papier 2000 i szlifowanie pod wodą, a co dopiero do stali ?? Na twardości około 50 Hrc, jedną setkę w 10 min. to można wypić, a na wale będzie Pan ściągał 10 lat. Myślę, że szybciej będzie to oddać do profesjonalnego zakładu, pozdrawiam Janusz obróbki.

  9. Sposób super i nie wiedziałem że to takie łatwe 🙂 acz mało profesjonalne i mógłbym zrobić jajo z gładzi ale przy odpowiednim staraniu się i narzędziami do pomiarów . No no efekt super .

  10. Tez tak robilem jak Gażowe Hobby przy wale od Audi 80 b4 i robilem 120/220/360/420/800/1000/1200/1500 a nastepnie na mokro polerke papierami od 1800 do 3000 dla ciekawosci dalem potem do sprawdzenia i gosciu był zaskoczony bo mowil ze bardzo ładny wal i w zajebistym stanie zero rysek i nominal …

  11. Pomysł bardzo dobry ale do końcowej obróbki i wygładzenia powierzchni. O jednym zapomniałeś położyć wał na stole ułożyskować na pierwszym i ostatnim czopie, czujnik zegarowy na środkowy czop i obrócić o 360 st aby sprawdzić czy jest wał prosty. Wał się szlifuje ni zawsze z powodu obrócenia panewki ale z powodu nie wyosiowania wału czyli może być skrzywiony i szlifami się go prostuje, inaczej założenie wału lekko krzywego powoduje ścieranie panewki nie na całej powierzchni a np., z boku i już blisko do zatarcia.

  12. Czopy wałków rozrządu też tak przepolerować można? Jak w głowicy są już porysowane trochę miejsca gdzie jest podparty wałek rozrządu, na to też masz jakiś patent żeby to wygładzić w domowych warunkach?

  13. Bardzo prosiłbym o info co tu się dzieje. Ostatnio w silniku 1.6 Valvematic zaobserwowałem, że koło pasowe na wale ma bicie osiowe i boczne. Wymiana w serwisie ASO na nowe okazała się bezskuteczna. Koło nadal bije.
    https://youtu.be/2gKttH0trH4
    https://youtu.be/-EXdruwJnVQ
    https://youtu.be/tvwcDJoz3YQ

    Silnik ma zaledwie 8 tys. Sądzę, że to było od nowości albo coś się do tego przyczyniło. Po prostu tego nie zobaczyłem. Czy takie bicie mogło wpłynąć na inne komponenty silnika?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!