Loading…

Regeneracja Głowic Samochodowych Warszawa

Głowice Samochodowe + Mechanik Samochodowy
Kontakt

Odkręcanie głowicy i pomiar dla weryfikacji kosztów#Projekt POLEPSHATOR



Odkręcanie głowicy w BMW m54 B30 po potwierdzonym wycieku na uszczelce pod głowicą

============MOJA STRONA============https://www.facebook.com/garazowehobby/

===========WSPIERAJ KANAŁ==========https://www.paypal.me/elbowgreasediy/5

===========INSTAGRAM===============https://www.instagram.com/elbowgreasediy/?hl=en

Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.

31 thoughts on “Odkręcanie głowicy i pomiar dla weryfikacji kosztów#Projekt POLEPSHATOR

  1. Cześć Majster! Przepraszam, że pod starym filmem ale spróbuje zadać pytanie. Mianowicie, przy jakiej temperaturze albo poziomie wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej możemy mówić o przegrzaniu? Czy jeśli wskaźnik nigdy nie wszedł na czerwone pole a jedynie kilka razy był na poziomie do 3/4 i następnie był schłodzony to możemy mówić że coś poważnego się stało? Z góry dziękuje za odpowiedź od Fachowca 🙂

  2. Śruby głowicy smarujemy tylko pod łbem dla tego ,że przy wkręcaniu śruby wytwarza się duże ciśnienie i może dojść do pęknięcia bloku . Robimy takie prace zgodnie z zaleceniem producenta.Pozdrawiam

  3. W swoim silniku fiat 1.4 16V mam 9.5Bara na każdym cylindrze a powinno być fabrycznie 14Bar, próba olejowa nic nie zmienia, co mogę z tym zrobić? Będę zmieniał rozrząd(żeby wyeliminować złe ustawienie ze względu na zmienne fazy) co polecasz zrobić i jakie mogą być koszta, prawdopodobnie będę sam to wszystko robił.

  4. Z tymi śrubami to nie do końca prawda. Poczytaj trochę na jakiej zasadzie działa śruba. Po dokręceniu jest ona rozciągnięta i to rozciągnięcie, ta stała siła trzyma to wszystko w kupie. Dokręcając śruby z odpowiednim momentem decydujemy, jak mocno daną śrubę rozciągamy. Ważne jest przy dokręcaniu, by sam proces przebiegał lekko (brak korozji czy uszkodzonego gwintu) w innym wypadku ten opór zahamuje klucz dynamometryczny, śruba nie rozciągnie się. Czuć to dobrze dokręcając np. skrzynię biegów w żeliwny korpus silnika:wkręcamy palcem śrubę do oparcia się łba o krawędź korpusu skrzyni a dociągając kluczem czujemy, jak śruba rozciąga się (ugięcie sprężyste). Pozdrawiam! 😀

  5. Hej co sądzisz o teście głowicy przy pomocy płynu reakcyjnego, ten patent co się nakłada tą fajkę na zbiorniczek wyrównawczy i sprawdza czy nie ma tam CO2. Wiem że to nie powie nam czy wszystko jest ok, ale mam taki problem iż co chwile mam wyciek z układu chłodzenia, już wymieniałem korki chłodnicy na różne febi meyle teraz OEM , wymieniłem już obudowę termostatu, chłodnice , pompę wody na początku na ruville to znów z niej się lało myślałem że może za słaba firma to dałem teraz hepu ( uszczelka w niej jakby była grubsza) i znów się leje:( I podejrzewam że może uszczelka pod głowicą walnięta albo głowica i są przedmuchy do układu chłodzenia . Silnik to M52B25 , silnik chodzi normalnie, ubytek oleju 1,5l na 12tys.

  6. Nie uważasz że tyle zabawy z tym silnikiem to trochę przerost formy nad treścią??? W końcu to tylko około 40 km różnicy a przyśpieszenie jakoś super lepsze to nie będzie.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!