Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.
Related
31 thoughts on “Odkręcanie głowicy i pomiar dla weryfikacji kosztów#Projekt POLEPSHATOR”
Cześć Majster! Przepraszam, że pod starym filmem ale spróbuje zadać pytanie. Mianowicie, przy jakiej temperaturze albo poziomie wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej możemy mówić o przegrzaniu? Czy jeśli wskaźnik nigdy nie wszedł na czerwone pole a jedynie kilka razy był na poziomie do 3/4 i następnie był schłodzony to możemy mówić że coś poważnego się stało? Z góry dziękuje za odpowiedź od Fachowca 🙂
Śruby głowicy smarujemy tylko pod łbem dla tego ,że przy wkręcaniu śruby wytwarza się duże ciśnienie i może dojść do pęknięcia bloku . Robimy takie prace zgodnie z zaleceniem producenta.Pozdrawiam
W swoim silniku fiat 1.4 16V mam 9.5Bara na każdym cylindrze a powinno być fabrycznie 14Bar, próba olejowa nic nie zmienia, co mogę z tym zrobić? Będę zmieniał rozrząd(żeby wyeliminować złe ustawienie ze względu na zmienne fazy) co polecasz zrobić i jakie mogą być koszta, prawdopodobnie będę sam to wszystko robił.
Z tymi śrubami to nie do końca prawda. Poczytaj trochę na jakiej zasadzie działa śruba. Po dokręceniu jest ona rozciągnięta i to rozciągnięcie, ta stała siła trzyma to wszystko w kupie. Dokręcając śruby z odpowiednim momentem decydujemy, jak mocno daną śrubę rozciągamy. Ważne jest przy dokręcaniu, by sam proces przebiegał lekko (brak korozji czy uszkodzonego gwintu) w innym wypadku ten opór zahamuje klucz dynamometryczny, śruba nie rozciągnie się. Czuć to dobrze dokręcając np. skrzynię biegów w żeliwny korpus silnika:wkręcamy palcem śrubę do oparcia się łba o krawędź korpusu skrzyni a dociągając kluczem czujemy, jak śruba rozciąga się (ugięcie sprężyste). Pozdrawiam! 😀
Do śrub głowicy stosujemy olej silikonowy nie silnikowy. Nie twierdze że to poważny błąd ale w instrukcji serwisowej mojego nissana tak można przeczytać.
Hej co sądzisz o teście głowicy przy pomocy płynu reakcyjnego, ten patent co się nakłada tą fajkę na zbiorniczek wyrównawczy i sprawdza czy nie ma tam CO2. Wiem że to nie powie nam czy wszystko jest ok, ale mam taki problem iż co chwile mam wyciek z układu chłodzenia, już wymieniałem korki chłodnicy na różne febi meyle teraz OEM , wymieniłem już obudowę termostatu, chłodnice , pompę wody na początku na ruville to znów z niej się lało myślałem że może za słaba firma to dałem teraz hepu ( uszczelka w niej jakby była grubsza) i znów się leje:( I podejrzewam że może uszczelka pod głowicą walnięta albo głowica i są przedmuchy do układu chłodzenia . Silnik to M52B25 , silnik chodzi normalnie, ubytek oleju 1,5l na 12tys.
Nie uważasz że tyle zabawy z tym silnikiem to trochę przerost formy nad treścią??? W końcu to tylko około 40 km różnicy a przyśpieszenie jakoś super lepsze to nie będzie.
Kilka takich silników rozebrałem po przegrzaniu i każdy z tak uszkodzoną uszczelką miał pęknięcia bloku w miejscach przedmuchów. Sprawdź dobrze ten blok ! Pozdrawiam
A.
Cześć Majster! Przepraszam, że pod starym filmem ale spróbuje zadać pytanie. Mianowicie, przy jakiej temperaturze albo poziomie wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej możemy mówić o przegrzaniu? Czy jeśli wskaźnik nigdy nie wszedł na czerwone pole a jedynie kilka razy był na poziomie do 3/4 i następnie był schłodzony to możemy mówić że coś poważnego się stało? Z góry dziękuje za odpowiedź od Fachowca 🙂
to samo z siebie ,powinno być zrozumiałe ,jak ktoś odkręca po kolei to był taksiarzem…
Witam. Bmw e90 m47 163km jak prawidłowo dokrecić wałki rozrządu i głowice? Bardzo proszę o odpowiedź.
bmw i przedmuchy co za złom we fiacie cztery lata jeździłem bez wentylatora bo się spalił i nic
Silnik przegrzany pewnie jakiś Sebatian upalał go pod biedronką.
Jak nie jesteś fachowcem od silników, to nie nagrywaj filmu. Jeszcze to słowo kniw.
Zarozumialec
Raczej nie powinieneś nikomu niczego tłumaczyć. Napewno nie mechaniki.
Siemanko mam pytanie mam 1jz gte robie generalke mam śruby glowicy arp z jaka siła je dokrecic??
Śruby głowicy smarujemy tylko pod łbem dla tego ,że przy wkręcaniu śruby wytwarza się duże ciśnienie i może dojść do pęknięcia bloku . Robimy takie prace zgodnie z zaleceniem producenta.Pozdrawiam
W swoim silniku fiat 1.4 16V mam 9.5Bara na każdym cylindrze a powinno być fabrycznie 14Bar, próba olejowa nic nie zmienia, co mogę z tym zrobić? Będę zmieniał rozrząd(żeby wyeliminować złe ustawienie ze względu na zmienne fazy) co polecasz zrobić i jakie mogą być koszta, prawdopodobnie będę sam to wszystko robił.
Szczelność zaworów , docieranie zaworów …
Dla czego kupiłeś silnik w ciemno. Jeśli w uk można kupić ten silnik na Ebay bardzo tanio i z małym przebiegiem.
pierscienie podczas nagrzewania sie silnika nie kurcza sie a rozszerzaja zgodnie z prawami fizyki i wtedy szczelinka sie zmniejsza.
Mądrego to aż miło posłuchać !
Śruby głowicy rozciągają się z zupełnie innego powodu, odsyłam do ogólnodostępnych "poradników" producentów.
Mocno krzywa głowica powinna iść na złom bo po planowaniu może łamać wałki.
Głowicę się planuje tylko gdy jest wypalona powierzchnia lub skorodowana.
50 groszy niema pojęcia o tym co mówi.
Z tymi śrubami to nie do końca prawda. Poczytaj trochę na jakiej zasadzie działa śruba. Po dokręceniu jest ona rozciągnięta i to rozciągnięcie, ta stała siła trzyma to wszystko w kupie. Dokręcając śruby z odpowiednim momentem decydujemy, jak mocno daną śrubę rozciągamy. Ważne jest przy dokręcaniu, by sam proces przebiegał lekko (brak korozji czy uszkodzonego gwintu) w innym wypadku ten opór zahamuje klucz dynamometryczny, śruba nie rozciągnie się. Czuć to dobrze dokręcając np. skrzynię biegów w żeliwny korpus silnika:wkręcamy palcem śrubę do oparcia się łba o krawędź korpusu skrzyni a dociągając kluczem czujemy, jak śruba rozciąga się (ugięcie sprężyste). Pozdrawiam! 😀
Jak ogólnie trzymają się gniazda zaworowe w M54?
Nie ma to jak żeliwny dizelek, jak dobrze ze nie mam takich problemów w moim pancerniaczku 😃
Szanuje! 😃
Do śrub głowicy stosujemy olej silikonowy nie silnikowy. Nie twierdze że to poważny błąd ale w instrukcji serwisowej mojego nissana tak można przeczytać.
Hej co sądzisz o teście głowicy przy pomocy płynu reakcyjnego, ten patent co się nakłada tą fajkę na zbiorniczek wyrównawczy i sprawdza czy nie ma tam CO2. Wiem że to nie powie nam czy wszystko jest ok, ale mam taki problem iż co chwile mam wyciek z układu chłodzenia, już wymieniałem korki chłodnicy na różne febi meyle teraz OEM , wymieniłem już obudowę termostatu, chłodnice , pompę wody na początku na ruville to znów z niej się lało myślałem że może za słaba firma to dałem teraz hepu ( uszczelka w niej jakby była grubsza) i znów się leje:( I podejrzewam że może uszczelka pod głowicą walnięta albo głowica i są przedmuchy do układu chłodzenia . Silnik to M52B25 , silnik chodzi normalnie, ubytek oleju 1,5l na 12tys.
Nie uważasz że tyle zabawy z tym silnikiem to trochę przerost formy nad treścią??? W końcu to tylko około 40 km różnicy a przyśpieszenie jakoś super lepsze to nie będzie.
Jak zawsze worowo wytłumaczone.
Super materiał i treści jak w każdym twoim filmie to jest hobby coś robić i mieć pojęcie pozdrawiam i czekam na nowe filmy
Jeden fachowiec poradził mi smarować gwint śruby smarem miedziowym i łepek od spodu
Kilka takich silników rozebrałem po przegrzaniu i każdy z tak uszkodzoną uszczelką miał pęknięcia bloku w miejscach przedmuchów. Sprawdź dobrze ten blok ! Pozdrawiam
Ok czeam na dalsze filmiki
Dlaczego producenci uszczelek pod głowicę polecają przykręcanie śrub od środka silnika na zewnątrz?