Loading…

Regeneracja Głowic Samochodowych Warszawa

Głowice Samochodowe + Mechanik Samochodowy
Kontakt

Montaż GŁOWIC Ursus C4011 | Poradnik warsztatowy



Dziś mówimy trochę o głowicach, które następnie montujemy na naszej „czterdziestce”.
Jeśli chcecie sobie wydrukować schemat z kolejnością dociągania głowic to możecie go znaleźć na naszym portalu, do którego również Was zapraszamy:
http://retrotraktor.pl/kolejnosc-dokrecania-glowicy-ursus-c-4011-c-355-c-360/

Miłej niedzieli! Trzymajcie kciuki, żeby w następnym odcinku udało się pokazać ustawianie kół rozrządu, a za 2 tygodnie pierwsze uruchomienie 😉

Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.

42 thoughts on “Montaż GŁOWIC Ursus C4011 | Poradnik warsztatowy

  1. Dzień dobry, czy jest ktoś w stanie mi powiedzieć ile schowany jest zawór w głowicy po regeneracji (ewentualnie nowej) względem płaszczyzny ? a kiedy już głowica kwalifikuje się do naprawy? Nigdzie nie mogę znależć informacji na ten temat. Pozdrawiam

  2. Witam, czy otrzymałbym wskazówki od was panowie ? Chodzi mi o to co może być problemem w moim ursusie C360 pracując w polu (orka) po kilku godzinach pracy zauważyłem mocny wyciek nadmiarem z chłodnicy oleju pomieszanego z wodą. Po tym zjawisku wróciłem do domu po wystygnięciu spuściłem wodę z chłodnicy było jej bardzo mało może 3litry wraz z olejem spuściłem również olej i tam też była woda… Odkręciłem głowice myśląc że to uszczelki pod głowicą niestety były w idealnym stanie głowice też na pierwszy rzut oka nie wykazują pęknięcia broki na miejscu chciałbym zaznaczyć że silnik byl robiony 3 lata temu i ma najeździe dopiero 250 motogodzin. Co jeszcze sprawdzić i w jaki sposób ???

  3. Na zabezpieczenie zaworów można nałożyć troszkę smaru, wtedy przyklei się i nie wyskoczy.
    Często instrukcję montażowe zalecają smarowanie trzonków zaworów mieszaniną smaru molibdenowego i oleju silnikowego w stosunku 50/50, ponieważ czysty olej spłynie z pionowego zaworu zanim uruchomimy silnik.

  4. witam jakiej firmy masz ten klucz dynometryczny bo chce taki kupic bo terz będe wymieniał wszystkie uszczelki pod głowica zawsze dokręcałem na wyczucie ale po roku padały mi uszczelki i ciekły mi po bloku i miałem przedmuchy czekam na odpis bardzo będe wdzięczny

  5. witam jakiej firmy masz ten klucz dynometryczny bo chce taki kupic bo terz będe wymieniał wszystkie uszczelki pod głowica zawsze dokręcałem na wyczucie ale po roku padały mi uszczelki i ciekły mi po bloku i miałem przedmuchy czekam na odpis bardzo będe wdzięczny

  6. W jaki sposób będziecie sprawdzać prawidłowe ustawienie rozrządu, bo ja jak pomagalem mechanikowi, to po przez kręcenie wałem i po pierwszym wtrysku patrzelismu

  7. 13:13 czarna pewnie 10 klasy, a ocynk? sądzę że najwyżej 8…19:10 nowe klucze mają już w instrukcjach zalecenia żeby odprężać sprężynę w kluczu. Racja Panie Franku stal sprężynowa też się męczy

  8. Szpilki mocujące wtryskiwacz robię z utwardzanego pręta gwintowanego. Do tego przedłużane nakrętki, nie ma wtedy problemu z przeciagajacym się gwintem.
    Natomiast szpilki trzymające głowice trzeba posmarować olejem dodatkowo dociągnąć jeszcze raz po rozgrzaniu silnika.

  9. My nawet tego klucza nie mamy. Tata jak silnik robił czy u siebie czy u innych, to na wyczucie dokręcał i też reklamacji po tylu latach nigdy nie miał. Jeden nawet Władimirec na żyletce chodzi od 20 lat. Kwestia wprawy ;D

  10. Dobry poradnik,koła zębate rozrządu będą montowane skropolowskie czy ''oryginał'' URSUS ? Osobiście obstawiam że to pierwsze.Czekam na kolejne filmy.Pozdrawiam 😉

  11. Też tak robiłem. Nowy wał z panewkami, nowa pompa oleju i na ciepłym silniku na wolnych obrotach ciśnienia nima a przed remontem było 🙁 Poza tym chodzi jak dzwon.

  12. Robiłem taki remont, ale będzie już z 14 l temu, tak że miło sobie zrobić (retro-specie). Silnik pięknie gada i ciśnienie mimo tych lat jest rewelacyjne, po niżej 4 at. rozgrzany czy zimny jeszcze nigdy nie spadło !, jedynie co muszę sprawdzić to przeciw-wagi na wale bo są starego typu (wał org. od 40-stki) i mogła się zwłaszcza jedna poluzować. Pozdr. za fajny film. Małe sprecyzowanie, przez ost. 10l robię nim tylko ok 50-60 mth. ;-]

Dodaj komentarz

Zadzwoń!