Loading…

Regeneracja Głowic Samochodowych Warszawa

Głowice Samochodowe + Mechanik Samochodowy
Kontakt

Głowica, wałki rorządu, zawory, popychacze Budowa silnika Cz.2



Dziś omówimy sobie co to jest głowica, wałki rozrządu w głowicy lub kadłubie, popychacze hydrauliczne jak i mechaniczne, oraz …

Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.

26 thoughts on “Głowica, wałki rorządu, zawory, popychacze Budowa silnika Cz.2

  1. Mam pytanie jako że jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o budowę silników. Czy silnik niewyposażony w hydrauliczna regulacje luzów można w nią doposażyć? Jest to wykonalne?

  2. Witam, mam pytanie czy wyremontował by Pan

    kapitalny remont silnika w Ford S-MAX 2.3 161KM benzyna. Głowica i pierścienie, uszczelniacze itp. Tel.737-404-289 Norbert.
    PS. Świetna robota z tym kanałem.

  3. Bardzo dobrze prosto tlumaczysz…brawo! Mam taka sutuacje jak stoje w korku 5-10 min i pozniej ruszam auto kopci na niebieskawo ale tylko przy ruszaniu, pozniej jak jade jest ok nie ważne czy 50 czy 150 km/h. Uszczelniacze zaworowe czy pirscienie tlokow??? Pozdr

  4. Kilka razy spotkałem się ze stwierdzeniem, że niektóre silniki są klejone i takich silników nie da się remontować. Niby ford miał robić takie silniki chociaż wcześniej słyszałem o japończykach. To jest prawda czy jakiś kolejny mit?

  5. Do tej pory byłem nemo jesli chodzi o podstawowe zagadnienia dotyczące działania poszczegolnych elementow w silniku. Najbardziej czekalem na moment kiedy poruszyles temat spotkania sie "gory z dolem". Mialem juz robioną głowice i wymieniane zawory ale nikt mi tego tak dobrze nie wytłumaczył jak Ty w tym filmie. Dzieki za otworzenie mi oczu na niektore sprawy. Pozdrawiam.

  6. Michu, co do hydraulicznych kompensatorów luzu zaworowego, to nadal w Japończykach próżno szukać hydrauliki, szczególnie w jednostkach ośmiozaworowych, do tego silnik 1.7 z Isuzu montowany w Oplach – dalej na podkładkach…

Dodaj komentarz

Zadzwoń!