Loading…

Regeneracja Głowic Samochodowych Warszawa

Głowice Samochodowe + Mechanik Samochodowy
Kontakt

Celica VII #10 Czyszczenie pod uszczelkę głowicy i honowanie



Nie traktujcie tego filmu jako instruktażu jak powinno się honować, tylko jako wskazówkę. Jeżeli znacie lub praktykujecie lepsze, bardziej skuteczne metody to dajcie znać w komentarzu, chętnie się o nich dowiem:)

Honownica nie jest drogim urządzeniem i nawet jeżeli nie macie to za kilkadziesiąt zł można taką nabyć.

Ja swoją kupiłem za jakieś 60zł.

Oto linki do allegro.
https://allegro.pl/listing?string=honownica&order=p&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-aut-1-2-1003

Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.

25 thoughts on “Celica VII #10 Czyszczenie pod uszczelkę głowicy i honowanie

  1. Do czyszczenia bloku używa się skrobaka . Następny mądry dremelem . Nie no masakra jakaś . Skrobakiem da się na gładko i super dokładnie zrobić . Papier ścierny jeszcze do tego 😂😂

  2. Uratowałem tak cylinder w starym romecie 🙂 Kupiłem chiński zamiennik – tłok puchł, zacierał się, stawał. Zmieniłem na droższy tłok i było lepiej, ale dalej się przegrzewał i tracił moc. Po 70km gładź była jak lustro z pionowymi ryskami więc kupiłem 2x droższy komplet i było jeszcze gorzej – 100-200m i silnik gasł.
    Z braku pomysłów kupiłem taką honownicę, rozrobiłem olej z naftą i potraktowałem tym ów chiński cylinder. Po 3 honowaniu wszystkie ryski zniknęły, szczelina zamka była w normie. Silnik przestał się zacierać i w końcu to jeździ stale nabierając mocy 🙂

  3. Wyrzuć dremel. Masz zakaz zbliżania się do niego… Opiłki powietrzem, a nie szlifujesz nimi po cylindrze. WIĘCEJ OLEJU!! 30 sekund.. lol.. Trageeeedia. Jakby to nie było w formie poradnika to spoko, ale …

  4. planowanie glowicy to obrobka ktora polega na uzyskaniu mozliwie jak najbardziej idealnej plaszczyznie powierzchni przylegajacej do glowicy dremelem niestety spowodowales efekt odwrotny od oczekiwanego.ale lapka w gore za checi dzielenia sie swoimi rezultatami z pracy nad jednostka ktora nie wielu zwolennikow w tym kraju gdyz opinia o nadmiernym spalaniu oleju i obroconej panewce urosla do miana egendy, sprawa ze wiecej jest przeciwnikow niz zwolennikow auta ktore w prawdzie szybciej wyglada niz jedzie natomiast rok ktory ma w sobie jest a tyle silny ze estep posiadaczem 2 takich gzemplarzy jedna standaRDOWA druga tuningowana lambo style i odam ze obrocona panewka to nie jest mit bo nie wzial sie z palca lecz od osob ktore nie sprawdzaly stanu oleju doprowadzajac do zatarcia jednostki,san nialem okazje tego doznac dwukrotnie ale pocieszyc cie moge tym ze jak tloki ktore kupiles maja wiecej niz 4otwory w pierscieniu olejowym to przy normalnym eksploatowaniu bedzie ci sluzyc dopuki ruda ci jej nie zezre

  5. Super film .Ładnie komentujesz. Ale następnym razem wytargaj ten blok z pudła wywal wał i wałek rozrządu zawieź to do konkretnego warsztatu i nagraj film. Fachowcy na pewno odpowiedzą – jaki kąt nachylenia rys i po co jest olej w dużej ilości, gradację osełek. Przy Twoim talencie komentatorskim taki film zrobi furorę w sieci. A to co pokazujesz to za tytułuj ,,Jak nie honować bloku" Tylko po to żeby dzieciaki nie nabierały głupiej wiedzy z neta.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!