Witamy !
Nowy cel przed nami to pokonanie w sprincie 0-100km/h Mercedesa AMG A45s oraz najnowszego Audi RS3 8Y, które pierwszą setkę osiągają w czasie poniżej 4 sekund.
A w tym odcinku rozbieramy z myślą o przeróbce na 2.0 silnik 1.8 TFSI o kodowej nazwie CJSB po przebiegu 198 tys km z naszego kolejnego projektu – Audi A3 8V quattro z 6 biegowa automatyczną skrzynią DSG (DQ250).
Cała tą przebudową i modyfikacją silnika z 1.8 na 2.0 zajęła się firma Szczepan Vag Auto z miejscowości Wysocko Małe (nieopodal Ostrowa Wielkopolskiego) która na hasło „Coobcio” oferuje naprawę silników 1.8 oraz 2.0 TFSI i pozbycie się ich wady olejowej w cenie 9000zl brutto – Wolne terminy od 1 kwietnia 2022. Naprawa ta w wielkim skrócie polega na wymianie wadliwych tłoków z kompletem pierścieni, oraz obróbką bloku i regeneracją głowicy.
Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.
Related
33 thoughts on “Audi A3 8V 1.8 TFSI Quattro DSG Mod Silnika Ea888 na 2.0 Part1 by Coobcio & Michał”
Cała tą przebudową i modyfikacją silnika z 1.8 na 2.0 zajęła się firma Szczepan Vag Auto z miejscowości Wysocko Małe (nieopodal Ostrowa Wielkopolskiego) która na hasło "Coobcio" oferuje naprawę silników 1.8 oraz 2.0 TFSI i pozbycie się ich wady olejowej w cenie 9000zl brutto – Wolne terminy od 1 kwietnia 2022. Naprawa ta w wielkim skrócie polega na wyjęciu i rozebraniu silnika, wymianie wadliwych tłoków z kompletem pierścieni, oraz obróbką bloku i regeneracją głowicy. Przy składaniu stosowane są zawsze nowe uszczelki i uszczelniacze oraz śruby główne, korbowodowe i te od głowicy. Nie zapominamy o wymianie wadliwego zaworku w głowicy. Sprawdzane są także wtryski paliwa oraz weryfikowany jest cały osprzęt silnika. W cenie zawarte są także nowe świece zaplonowe, 2 x olej silnik I filtr oleju oraz płyn chlodniczy. Usuwane są także wszystkie wadliwe siteczka w magistrali olejowej, które są częsta przyczyną zacierania się wałków balansu.
Mega dobrze mi się ogląda Coobcia i pasję, którą zaraża innych jak i te skupienie zawsze w temacie i szeroka wiedza haha, no sztos! Wpadnę kiedyś pogadać, jak złożę swoją furę! PS. od Coobcia nauczyłem się składać silniki!
Michał jest najlepszy !!! Ma talent po swoim ojcu! Tylko że ojciec składa Matiemu i Michałowi silniki GM-a żużlowe a Michciu składa silniki VAG-a !!! Brawo Szczepan!!!
Coobcio na nagary i ogólnie spalenizny, niema nic lepszego jak Brudex, zostawiasz "spalone" tłoki na dobę w roztworze 50:50 Brudex:woda i…na drugi dzień spalonki/nagarów niema 🙂 zobacz na YT test Brudexu vs cała reszta 😉 a i dobry jest jeszcze płyn do czyszczenia kominków, pianki do piekarnikow np. w alu używać nie można, ale na zmienną geo pianka siada np. ładnie 😉 pozdro z Wro71
Coobcio, wjebuj do a3 turbinkę Garretta g25-550, na strokerze to będzie 500km z palcem w nosie, to wstaje jak pojebane, jak k03 w poczciwych 1.8t, sam mam taką w pudełku i czeka na aplikacje do mojej a4 b6 1.8t quattro, cel 500 😀
Coobcio podaj namiary na tego fachowca od wtrysków, na pewno się przyda. a to chłopki z Nadarzyna są tak? miałem od nich wtryski 0.216 do tdi , mega pracowały
Coobcio Garage ile kosztuje podniesienie mocy w audi a4 b8 2.0 tdi 143?sam program i hamownia?takie około 170 osiołków i 370/380nm by mnie interesowało 🤣pozdrawiam
Witam, witam 😎 Kolejny piękny odcinek, czekam na więcej Michciu ma niesamowita wiedzę na temat tych silników, jeżeli kiedyś kupię tego srefesifi to Napewno bym oddał do niego 😎💪
Siema Kuba. Na wiosnę zamierzam zmienić samochod. Po twoich filmach zachorowałem na audi. Na oku a3 8p /a4 b8. Budżet pozwala na rocznik max 2010. Korci benzyna ale po Twoich filmach i pokazaniu wad olejowych praktycznie w każdym egzemplarzu… Nie napawa optymizmem kupno fury za 30-35, a potem jeszcze 10 na remont , stąd też diesel rozpatrywany, ale tutaj handlarzyny kręcą liczniki na potęgę więc jak to w życiu, na mine można trafić na każdym kroku. Auta ze Szwajcarii – raptem 1 audica na krzyż na licytacji. Dzisiejszy rynek aut to masakra.
Cała tą przebudową i modyfikacją silnika z 1.8 na 2.0 zajęła się firma Szczepan Vag Auto z miejscowości Wysocko Małe (nieopodal Ostrowa Wielkopolskiego) która na hasło "Coobcio" oferuje naprawę silników 1.8 oraz 2.0 TFSI i pozbycie się ich wady olejowej w cenie 9000zl brutto – Wolne terminy od 1 kwietnia 2022. Naprawa ta w wielkim skrócie polega na wyjęciu i rozebraniu silnika, wymianie wadliwych tłoków z kompletem pierścieni, oraz obróbką bloku i regeneracją głowicy.
Przy składaniu stosowane są zawsze nowe uszczelki i uszczelniacze oraz śruby główne, korbowodowe i te od głowicy. Nie zapominamy o wymianie wadliwego zaworku w głowicy. Sprawdzane są także wtryski paliwa oraz weryfikowany jest cały osprzęt silnika.
W cenie zawarte są także nowe świece zaplonowe, 2 x olej silnik I filtr oleju oraz płyn chlodniczy.
Usuwane są także wszystkie wadliwe siteczka w magistrali olejowej, które są częsta przyczyną zacierania się wałków balansu.
Telefon: 663 148 778
emil: michalszczepaniak30@gmail.com
Fajnie sie ogląda was 🙂 a co sadzicie o 1.4 tfsi 150 km po 2015r jest sens iść w to ?
Czy pasowanie tłok – cylinder na 0,09 mm to trochę za dużo ? Na zimnym będzie stukał ?
Mega dobrze mi się ogląda Coobcia i pasję, którą zaraża innych jak i te skupienie zawsze w temacie i szeroka wiedza haha, no sztos! Wpadnę kiedyś pogadać, jak złożę swoją furę!
PS. od Coobcia nauczyłem się składać silniki!
Denerwujące są te tragiczne spadki fpsów na filmie. Co kilkadziesiąt sekund jest mocny spadek klatek i ciężko się to ogląda
,,Bardzo dobra robota…" chyba ktoś tu śledzi majstra 😏
Michał jest najlepszy !!! Ma talent po swoim ojcu! Tylko że ojciec składa Matiemu i Michałowi silniki GM-a żużlowe a Michciu składa silniki VAG-a !!! Brawo Szczepan!!!
Coobcio na nagary i ogólnie spalenizny, niema nic lepszego jak Brudex, zostawiasz "spalone" tłoki na dobę w roztworze 50:50 Brudex:woda i…na drugi dzień spalonki/nagarów niema 🙂 zobacz na YT test Brudexu vs cała reszta 😉 a i dobry jest jeszcze płyn do czyszczenia kominków, pianki do piekarnikow np. w alu używać nie można, ale na zmienną geo pianka siada np. ładnie 😉 pozdro z Wro71
Zamiast IS38 ładujcie Garetta P Maxa, jak to wstaje to szok 😉
Czekam na part 2 z tej audicy 😉
Michał ma swój kanał na YT ?
Czym się różni 1.8 tfsi CJSA od CJSB?
Coobcio, wjebuj do a3 turbinkę Garretta g25-550, na strokerze to będzie 500km z palcem w nosie, to wstaje jak pojebane, jak k03 w poczciwych 1.8t, sam mam taką w pudełku i czeka na aplikacje do mojej a4 b6 1.8t quattro, cel 500 😀
Pan żużlowiec. Ciekawa osoba!
Cześć Kuba ja już się pomyliłem,w licznie które ,to już Audi🙂Pozdrawiam
Wow jaka fryzura 😮
Jak chcesz, to mam 8v, z '17 roku.
I to jest życie, fura za furą robisz to co lubisz ! Pozdrawiam
Więcej takich filmów!
Coobcio podaj namiary na tego fachowca od wtrysków, na pewno się przyda.
a to chłopki z Nadarzyna są tak? miałem od nich wtryski 0.216 do tdi , mega pracowały
Coobciowi brakuje w pewnym momencie białej czapki do niebieskiego dresu. I byłby smerf mechanik👍
Mega, wiecej filmików z 8V takze posiadam ale 2.0 tdi 150
Ile ten chlop bieze za czyszczenie wtryskow
Coobcio Garage ile kosztuje podniesienie mocy w audi a4 b8 2.0 tdi 143?sam program i hamownia?takie około 170 osiołków i 370/380nm by mnie interesowało 🤣pozdrawiam
Coobcio wygląda na jakiegoś umęczonego. Odsapnij trochę chłopak. pozdrawiam
Super odcinek, pozdrawiam!!!❣️
Witam, witam 😎
Kolejny piękny odcinek, czekam na więcej
Michciu ma niesamowita wiedzę na temat tych silników, jeżeli kiedyś kupię tego srefesifi to Napewno bym oddał do niego 😎💪
Kuba podpowiesz jaki najlepiej lac olej do 2.0TSI VW CC 2014r 150kkm ? 🙂
Chciałbym żeby moja kobieta mnie tak wspierała w garażu jak Twoja 🤩
Siema Kuba. Na wiosnę zamierzam zmienić samochod. Po twoich filmach zachorowałem na audi. Na oku a3 8p /a4 b8. Budżet pozwala na rocznik max 2010. Korci benzyna ale po Twoich filmach i pokazaniu wad olejowych praktycznie w każdym egzemplarzu… Nie napawa optymizmem kupno fury za 30-35, a potem jeszcze 10 na remont , stąd też diesel rozpatrywany, ale tutaj handlarzyny kręcą liczniki na potęgę więc jak to w życiu, na mine można trafić na każdym kroku. Auta ze Szwajcarii – raptem 1 audica na krzyż na licytacji. Dzisiejszy rynek aut to masakra.
O KURWA AUDI NIE SPODZIEWALEM SIE JA PIERDOLE
Już się pogubiłem które to audi ma mieć 400+ i ile ich jest 🤯 Kuba napisz aktualną listę audi i planów 😂😂😂
Basia: ja chce mercedesa a45 amg
Coobcio: mamy mercedesa a45 amg w domu