Loading…

Regeneracja Głowic Samochodowych Warszawa

Głowice Samochodowe + Mechanik Samochodowy
Kontakt

Składanie silnika mińska 125 dla widza cz. 3 – naprawa przylgni i skręcanie karterów



Uwaga ważne !!! Silników mińsk 125 było kilka rodzajów dlatego film ten może być pomocny tylko dla posiadaczy takiego silnika jak jest przedstawiony na filmie. Jeśli posiadasz inny silnik to procedura jego składania będzie inna!!! Złożenie silnika z grubym wałem (20mm) w taki sposób jak na filmie będzie niepoprawne.

Youtube oferuje usługi w zakresie: regeneracja głowic, szlifowanie wałów, planowanie głowic, regeneracja silników, szlifowanie głowic, Podstawą naszej działalności jest świadczenie usług z zakresu regeneracji części samochodowych oraz ich podzespołów. Ogromne doświadczenie, specjalistyczny sprzęt w diagnostyce samochodów w Warszawie.

33 thoughts on “Składanie silnika mińska 125 dla widza cz. 3 – naprawa przylgni i skręcanie karterów

  1. Witam mam takie pytanko
    remontuje silnik od mińska ten typ co na filmiku i po rozebraniu okazuje się że nie ma tej tulejki dystansowej co jest między łożyskami, wiadomo może z jakiego materiału można ją dorobić i jakie ma wymiary?

  2. Jest jakaś wartość grubości uszczelki między karterami? Wiem, że te z allegro można wywalić do śmieci, chciałbym sobie dorobić we własnym zakresie. Jeśli przeoczyłem na filmie to przepraszam :).

  3. Posiadam Suzuki ts125r jak mam osadzić łożysko na różnice temperatur gdy od strony zapłonu muszę wsadzić najpierw uszczelniacz od środka potem łożysko jak go nie stopić?

  4. Niewiem ale uszczelniacze sa odwrotnie powinły byc sprężynką do wału bo gdy tłok spreza mieszanke w komoze korbowej to cisnienie u ciebie ucieknie do skrzyni nie rozumiem dlaczegos tak zrobił ?

  5. Siemka yamahim  ile Cię kosztował remont tego silnika minśka 125     tak jak należało  sam skałdałeś ???? …..     i gdzie  kupić takich silnik   jak twój  …..pozdrrrrrrrrrroooooooooooooo

  6. mam pytanie bo ogólnie jestem niedoedukowany i nie umiem nic zrobić takiego z moim silnikiem jawka 50 mustang. remont silnika całkowity co tylko trza będzie bo jest to jawka na pokazy/jazdy po małopolsce powiedz mi bo nie mogę nikogo zaufanego znaleźć proszę dałoby rady abyś ty się tym zajął ???

  7. właśnie doczytałem ok rozumiem, składałem ten silnik jakieś cztery lata temu i uszczelniacze szły na zewnątrz,a jeśli mógłbyś mi wyjaśnić jakie zadanie spełniały blaszane przekładki w kształcie krzyża pomiędzy lozyskami a uszczelniaczami montowane w tym silniku?

  8. bardzo fajne filmy robisz z profesjonalnym podejsciem do tematu,zastanawia mnie tylko dlaczego uszczelniacze założyłeś od wewnątrz a łożyska na zewnątrz,jak bedzie smarowane to od prawej strony czyli od zapłonu,i dlaczego uszczelniacze są sprężynkami na zewnątrz, chyba ze to uszczelniacze bez wargi i sprężyn,jak te oryginalne

  9. Po skręceniu silnika nie miałeś problemów z wbiciem tulejek ustalających ?
    Wydaje mi się ze najpierw lepiej wbić tulejki aby kartery współosiowały ze sobą a potem skręcać je śrubami

  10. też właśnie się zastanawiałem jak to łożysko jest smarowane 🙂 ogólnie bardzo dobrze mi się ogląda filmik jak ktoś wie co robi i robi to profesjonalnie ale ja osobiście zamiast palnika używam opalarki nie przegrzeje na pewno karteru a z palnikiem różnie bywa i jeszcze jedna sprawa zamiast skręcać kartery śrubami na płaski czy krzyżakowy śrubokręt lepiej użyć śrub imbusowych mamy pewność że dokręcimy taką śrubę i odkręcimy to tyle odemnie leci subik za dobrą robotę

  11. Witaj kolego widzę że znasz się trochę na tych mińskach mógłbym liczyć na twoją pomoc? A mianowicie kiedy odpale motocykl chodzi bez problemu na biegu jałowym gdy dodam gazu na na pewnej partii obrotów motocykl przerywa, jak nim jadę nie ma takiego problemu, co może być nie tak?

  12. Jedna uwaga :), simering na prawym karterze powinien byc od strony zapłonu ponieważ inaczej łożysko nie będzie smarowane, co nie bardzo widze aby z tak zalozonym simeringiem za długo pochodził :).

  13. Mogłeś dobrać simeringi na originalny wymiar bo jak ktoś kiedyś będzie robił następny remont tego silnika to nie będzie wiedział co tam jest zrobione i czemu oryginalne simeringi nie pasują w te obręcze. Ale pomysł dobry.

  14. te wkładki co dorobiles trzeba było wkleic na klei locito do łożysk lub cos podobnego żeby były na stale:) myślę ze można również znaleźć markowe uszczelniacze na org wymiar:)

Dodaj komentarz

Zadzwoń!