Czy wiesz że
  • Wpływ internetu na prasę
    Wraz z rozwojem dostępu do internetu ludzie zmieniają swoje codzienne nawyki. Tak jak kiedyś w każdym domu dzień zaczynało się nad gazetą, tak dzisiaj do kawy włączamy komputer i wiadomości …
  • Życie bez komputera
    Z pewnością wielokrotnie mieliśmy okazję zastanawiać się nad tym, w jaki sposób wyglądałoby życie bez komputera. Z pewnością ktoś powie, że byłoby szare i nudne. Czy tak by było? Tego …

Schemat reklamy kontekstowej

W Internecie mamy do czynienia z bardzo dużą ilością reklam. Jedną z najbardziej popularnych są reklamy kontekstowe, które to współcześnie można spotkać na wszystkich stronach internetowych. Warto, więc uważniej przyjrzeć się schematowi działania takiej reklamy, zwłaszcza wtedy, kiedy niebawem sami chcemy umieścić ją na własnej witrynie w sieci internetowej. Przede wszystkim zacząć należy od tego, że to klient, jaki daną reklamę zamawia w firmie proponuje jej treść, a także zastanawia się nad właściwym użyciem słów kluczowych. W następnej kolejności ustala się ową listę, zaś firma, która to wykonuje zlecenie powinna dostosować się do wymagań klienta. Oczywiście, jeśli klient wyrazi na to zgodę firma może także dorzucić swoje własne pomysły. Jeśli taka usługa dojdzie do skutku, wówczas to w treści wykonywanej przez nas usługi musi pojawić się reklama. W tym momencie oczywiście klient musi zapłacić za emisję owej reklamy na swej stronie internetowej. Dodatkowo klient może także płacić za efekt reklamy, na przykład za ilość kliknięć w nią. Oczywiście wszystko zależy od umowy, jaką to klient podpisze z firmą. Takie reklamy są niezwykle przydatne.

Leave a Reply