Czy wiesz że
  • Jaki komputer wybrać?
    Zakup komputera to nie lada wyzwanie. Jest ich dostępnych na rynku całe mnóstwo. Jednak, nie wszystkie są dobrej jakości. Należy wybierać te, których firmy są najbardziej znane. Dzięki temu, można …
  • Portale dla każdego
    Jak przysłowiowe grzyby po deszczu powstają kolejne portale internetowe. Umiejscowione na serwerach służą cybernetycznemu społeczeństwu. Każdego dnia zapewniają rozrywkę, dawkę informacji, oraz dostęp do interesujących nas danych. Portale internetowe służą …

Schemat reklamy kontekstowej

W Internecie mamy do czynienia z bardzo dużą ilością reklam. Jedną z najbardziej popularnych są reklamy kontekstowe, które to współcześnie można spotkać na wszystkich stronach internetowych. Warto, więc uważniej przyjrzeć się schematowi działania takiej reklamy, zwłaszcza wtedy, kiedy niebawem sami chcemy umieścić ją na własnej witrynie w sieci internetowej. Przede wszystkim zacząć należy od tego, że to klient, jaki daną reklamę zamawia w firmie proponuje jej treść, a także zastanawia się nad właściwym użyciem słów kluczowych. W następnej kolejności ustala się ową listę, zaś firma, która to wykonuje zlecenie powinna dostosować się do wymagań klienta. Oczywiście, jeśli klient wyrazi na to zgodę firma może także dorzucić swoje własne pomysły. Jeśli taka usługa dojdzie do skutku, wówczas to w treści wykonywanej przez nas usługi musi pojawić się reklama. W tym momencie oczywiście klient musi zapłacić za emisję owej reklamy na swej stronie internetowej. Dodatkowo klient może także płacić za efekt reklamy, na przykład za ilość kliknięć w nią. Oczywiście wszystko zależy od umowy, jaką to klient podpisze z firmą. Takie reklamy są niezwykle przydatne.

Leave a Reply